شناسهٔ خبر: 47836 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

معاون وزیر راه و شهرسازی در پیام جهانی تبریک سال نو میلادی تاکیدکرد:

آغاز سال ۲۰۱۸ با مشارکت ملی و همکاری جهانی

داوود کشاورزیان رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در پیام تبریک سال نو میلادی ۲۰۱۸ به تمامي اعضاي خانواده بزرگ راه و حمل‌ونقل در سراسر جهان، اظهارداشت: به‌رغم تمامی دشواری‌ها، سال جديد را با مشاركت ملی و همکاری جهانی آغاز خواهيم کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی داوود کشاورزیان معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای، آغاز سال نو میلادی ۲۰۱۸ را به تمامي اعضاي خانواده بزرگ راه و حمل‌ونقل در سراسر جهان تبریک گفت.

متن پیام معاون وزیر راه و شهرسازی که از سوی روابط عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای منتشر شده به شرح زیر است:

همکاران عزیز، كارشناسان امور راهها، رانندگان و تمامي فعالان حمل‌ونقل

سلام عليكم

مايلم براي تمامي اعضاي خانواده بزرگ راه و حمل‌ونقل در سراسر جهان، سال نويي سرشار از شادكامي آرزو نمايم. امیدوارم که همگان سالي آميخته با صلح و شادي را سپري نموده و توان خود را براي غلبه بر چالشهای پیش رو در سال ۲۰۱۸ متمركز نمايند

واقعيت اين است كه ساختار حمل‌ونقل دگرگون شده و بيشتر هم تغيير خواهد كرد و به‌رغم تمام اين دشواري‌ها، سال جديد را با مشاركت ملي و همکاری جهانی آغاز خواهيم نمود.

در حالي كه سال‌جاري به پایان خود می‌رسد، از ديدگاه‌هاي مختلف، سال ۲۰۱۷، با وجود بسیاری از موانع، مملو از دستاوردهای بسیار بود. ما می‌توانیم چندين موفقیت را بازبيني كنيم تا اهداف سال جديد را با سختكوشي و نوآوري فراتر، امكان‌پذير نماييم.

با فرارسيدن سال نو، بدين‌وسيله از همه دست‌اندركاران سختكوش در حوزه‌ حمل‌ونقل جاده‌اي اعم از بخش‌هاي خصوصي و دولتي كه براي كاميابي اين صنعت تلاش نموده‌اند، قدرداني نموده و براي آنان رفاه بيشتر و آينده‌اي مطمئن و سالي موفق و درخشان، آرزو نمايم.

نظر شما