شناسهٔ خبر: 47840 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

از سوی مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل صورت گرفت:

بازدید از ۵ پروژه عمرانی شهرستان‌های استان اردبیل

بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان به همراه معاونین اداره کل از پروژه‌های عمرانی شهرستان‌های پارس‌آباد، بیله سوار و گرمی بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل، محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی  به همراه معاونین اداره کل از پروژه‌های عمرانی شهرستان‌های پارس‌آباد، بیله سوار و گرمی به شرح ذیل بازدید به عمل آورد:

۱- پروژه ساختمان معلولین ذهنی مغان با زیربنای ۱۲۵۰ مترمربع در یک طبقه با اسکلت فلزی و پیشرفت فیزیکی ۳۵ درصد و با حمایت و همکاری خیرین شهرستان گرمی و اداره کل بهزیستی شهرستان گرمی در حال احداث است.

۲- کتابخانه عمومی بیله سوار که عملیات ساختمانی این پروژه با زیربنای ۲۰۳۰ مترمربع و با هزینه ۲۱/۵ میلیارد رالز هم‌اکنون با پیشرفت فیزیکی ۹۸ درصد در صورت تجهیز توسط دستگاه بهره‌بردار قابل بهره‌برداری است.

۳- ساختمان ارزش افزوده امور مالیاتی جعفرآباد با اسکلت فلزی در دو طبقه با متراژ ۶۰۰ مترمربع در حال ساخت است، عملیات اجرایی آن از تیرماه سال ۹۵ شروع شده و در دهه فجر سال جاری قابل بهره‌برداری است.

۴- بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی پارس‌آباد با زیربنای ۱۲۳۰۰ مترمربع از سال ۸۶ عملیات اجرایی آن آغاز شده و در دهه فجر امسال قابل تحویل به دستگاه بهره‌بردار است.

۵- ساختمان بخشداری اسلام‌آباد که عملیات اجرایی این پروژه از سال ۹۵ با اسکلت فلزی در دو طبقه شروع شده و هم‌اکنون با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد در حال اجراست.

گفتنی است در ادامه بازدید از پروژه‌های عمرانی مدیرکل راه و شهرسازی از احداث باند دوم ورودی شهر گرمی، بهسازی محور رضی-امیرکندی، احداث چهارخطه پارس‌آباد- سربند و راه‌های روستایی شهرستان بیله سوار (بابک- سه‌راهی علی خان کندی- عربلو حاجی عوض) که زیرسازی آن در حال اتمام بوده و آماده برای اسفالت‌ریزی است، بهسازی راه فرعی بنه- انگوت بازدید به عمل آوردند.

نظر شما