شناسهٔ خبر: 47866 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با رویکرد تقدیر از برترین‌های راه و شهرسازی ایران؛

دومین همایش جایزه دادمان در اسفندماه امسال برگزار می‌شود

پوستر دومین همایش جایزه دادمان با رویکرد تقدیر از چهره‌های ماندگار و برترین‌های راه و شهرسازی ایران در تاریخ ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، همایش جایزه دادمان اسفند ماه هر سال توسط مرکز متخصصین راه و شهرسازی با همکاری بنیان چهره‌های ماندگار برگزار می‌شود.

دومین دوره همایش جایزه دادمان با عنوان «با رویکرد تقدیر از چهره‌های ماندگار و برترین‌های راه و شهرسازی» در تاریخ ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ در سالن اجلاس سران برگزار خواهد شد.این همایش مزین به نام زنده‌یاد شهید رحمان دادمان، وزیر راه و ترابری دولت هفتم است که در جریان مأموریت کاری در سال ۱۳۸۰ بر اثر سقوط هواپیمای یاک ۴۰ همراه با جمعی از نمایندگان استان گلستان به درجه رفیع شهادت نائل شد .

در دومین دوره این همایش، علاوه بر تغییر نام، دامنه شمول شرکت‌کنندگان در این همایش فراگیرتر می‌شود. از جمله تغییرات عمده، عمومی شدن فراخوان جایزه و اختصاص دو بخش ویژه برای تقدیر از بانوان موفق و رسانه برتر در این حوزه است.

گفتنی است اولین دوره همایش با عنوان «همایش تقدیر از چهره‌های ماندگار و کارآفرینان برتر راه و شهرسازی-جایزه دادمان» در تاریخ ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ در سالن اجلاس سران برگزار شد این  دوره  همایش از چهره‌های ماندگار راه و شهرسازی تقدیر به عمل آمد و به تعدادی از پروژه‌های شاخص در سه حوزه ابنیه و ساختمان، راه و ترابری و معماری و شهرسازی تندیس جایزه دادمان اهدا شد.

عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی و معاونین وی، مقامات شهرداری تهران و سایر کلان‌شهرها، رئیس سازمان نظام‌مهندسی کشور، مسئولین انجمن‌های فعال در حوزه راه و شهرسازی و خانواده شهید رحمان دادمان از جمله مهمانان این برنامه بودند.

 

نظر شما