شناسهٔ خبر: 47902 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

با حکم راستاد انجام شد؛

۳ انتصاب جدید در سازمان بنادر و دریانوردی

محمد راستاد با حکم مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی ،مدیران کل امور لجستیکی و حمل و نقل چند وجهی و توافقنامه‌ها و توسعه بازار و همچنین معاون فنی و نگهداری پست شماره ۵۳۱ منصوب شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی ، بنا به پیشنهاد معاون امور بندری و اقتصادی  با حکم محمد راستاد معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی ،خسرو سرایی به سمت"مدیرکل امور لجستیکی و حمل و نقل چند وجهی"منصوب شد.

همچنین بنا به پیشنهاد معاون امور بندری و اقتصادی با حکم معاون وزیر راه و شهرسازی محمد علی اصل سعیدی پور به سمت"مدیر کل توافقنامه‌ها و توسعه بازار "منصوب شد.

در حکم وی آمده است که تدوین نظام انعطاف‌پذیر تعرفه‌گذاری خدمات دریایی و بندری متناسب با شرایط عرضه و تقاضاو همچنین توسعه همکاری‌های دریایی و بندری با سایر کشورها در چارچوب کمیسیون‌های مشترک و توسعه فعالیت‌های ترانزیتی از هم وظایف جنابعالی می‌باشد.

همچنین بنابراین گزارش به پیشنهاد مدیر کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با حکم معاون وزیر راه و شهرسازی محمد علی اعلایی به سمت" معاون فنی و نگهداری "پست شماره ۵۳۱ ،منصوب شد.

نظر شما