شناسهٔ خبر: 47915 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در شهرستان بابل انجام شد:

بازدید معاون وزیر از پروژه‌های حوزه راه و شهرسازی شهرستان بابل

بازديد معاون وزیر راه و شهرسازی به اتفاق اعضای کمیسیون عمران مجلس، معاون عمرانی استان مازندران، مدیرکل راه و شهرسازی، نمایندگان مردم بابل و ساری در مجلس، فرماندار بابل و سایر مسئولین استانی و شهرستانی از پروژه‌های حوزه راه و شهرسازی در بابل بازدید و برای تأمین اعتبار و تسریع در عملیات اجرایی آن قول مساعد دادند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران، علیرضا محفوظی معاون حقوقی و هماهنگی امور مجلس وزارت راه و شهرسازی که به همراه جمعی از مسئولان از کمربندی جنوبی بابل بازدید کرد، گفت: امیدوار است با تأمین و تخصیص اعتبار مورد نیاز نسبت به تکمیل پل ورودی و خروجی کمربندی، تأمین روشنایی و احداث تقاطع کیلومتر ۵/۴ این محور اقدام مساعد صورت گیرد.

عبدالله بهادری مدیرکل راه و شهرسازی استان نیز در حاشیه این بازدید افزود:  کمربندی جنوبی بابل که تقریباً از ۱۴ سال پیش آغاز شده بود به دلیل مشکلات اعتباری با کندی عملیات اجرایی روبرو بود تا اینکه سال گذشته با تأمین اعتبار مناسب و تلاش همکاران شرکت ساخت و اداره کل راه و شهرسازی مورد بهره‌برداری قرار گرفت و بخش اعظمی از ترافیک ورودی شهر بابل با راه‌اندازی این کمربندی مرتفع شد.

بهادری یادآور شد: این کمربندی از مسیر جاده بابل به آمل، شهید صالحی و گنج افروز گذشته و در جاده بابل به قائمشهر و در روستای هتکه پشت به طول ۵/۱۶ کیلومتر به پایان می‌رسد.

گفتنی است کمربندی جنوبی بابل، کمربندی احمدچاله پی، محور آمل به بابل قدیم، محور خشرودپی، محور گلوگاه به فیروزجاء بابل، محور بابل به شیرگاه و بابل به کیاکلا از جمله پروژه‌هایی بودند که مورد بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی و اعضای کمیسیون عمران مجلس قرار گرفت و دستورات لازم برای تسریع در عملیات اجرایی آن‌ها صادر شد.

نظر شما