شناسهٔ خبر: 47982 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

اصغری مهرآبادی مطرح کرد؛

تکمیل پروژه‌های مسکن مهر نیازمند ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار است/ اتمام خدمات زیربنایی پروژه مسکن مهر رودهن تا دهه فجر

مسکن مهر استان تهران قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر گفت: تکمیل و بهره برداری از پروژه‌های مسکن مهر در سطح کشور به بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، احمد اصغری مهرآبادی ظهر شنبه در نشست بررسی مشکلات پروژه مسکن مهر مهرآباد رودهن، اظهار کرد: ۴ هزار میلیارد تومان از این میزان اعتبار برای تامین خدمات زیربنایی پروژه‌های مسکن مهر هزینه خواهد شد. 

وی افزود: هزار میلیارد تومان برای تامین خدمات زیربنایی پروژه‌های مسکن مهر کشور اختصاص یافته که پروژه مسکن مهر رودهن نیز از این اعتبار بهره‌مند خواهد شد. 

وی با اشاره به تامین اعتبار کافی برای تصفیه خانه مسکن مهر بخش رودهن، بیان کرد: مشکلات پروژه مسکن مهر رودهن شامل خدمات زیربنایی درمانی، آموزشی و فرهنگی با همکاری دستگاه‌های مسئول و شهرداری ظرف یک سال آینده حل می‌شود. 

مجید صفری بخشدار رودهن نیز در حاشیه این جلسه به ایرنا گفت: با پیگیری‌های انجام شده تمامی نیاز‌ها و خدمات زیربنایی پروژه مسکن مهر رودهن تا دهه فجر امسال تامین و تکمیل خواهد شد. 

مسکن مهر مهرآباد بخش رودهن با چهار هزار و ۲۵۷ واحد مسکوتی در قالب ۲۶ تعاونی احداث می‌شود. سه هزار و ۲۰۵ واحد مسکونی از این پروژه تکمیل و ۴۶۸ واحد آن نیمه فعال است. 

شهرستان دماوند با جمعیتی بالغ بر ۱۰۰ هزار نفر در ۴۵ کیلومتری شهر تهران واقع شده است.

نظر شما