شناسهٔ خبر: 48025 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر راه‌های روستایی خوزستان خبر داد:

آغاز عملیات اجرایی احداث جاده منصورآباد- زمان‌آباد در مسجدسلیمان

جاده مدیر راه‌های روستایی راه و شهرسازی خوزستان گفت: به زودی عملیات اجرایی پروژه احداث جاده منصورآباد ـ زمان‌آباد شهرستان مسجدسلیمان آغاز خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی خوزستان، پویا دشتی‌زاده اظهار کرد: با تمهیدات صورت گرفته، به زودی عملیات اجرایی پروژه احداث جاده منصورآباد ـ زمان‌آباد شهرستان مسجدسلیمان آغاز خواهد شد.

وی افزود: راه روستایی منصورآباد که بیش از پنج روستا شامل چهارپاره، کریم‌آباد، امیرآباد و همچنین مسیر روستای زمان‌آباد که بیش از ۴۰۰ خانوار هستند را تحت پوشش قرار می‌دهد.

مدیر راه‌های روستایی راه و شهرسازی خوزستان تصریح کرد: این راه روستایی حدود ۹ کیلومتر طول دارد که با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال اجرایی می‌شود.

دشتی‌زاده با اشاره به اینکه هم‌اکنون پیمانکار مربوطه مشخص و عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود، خبر داد: تا پیش از این مردم این روستاها برای انجام کارهای خود به دلیل نبود مسیر مناسب با مشکل روبرو بودند که با بهره‌برداری از آسفالت این مسیر از راه مناسب برخوردار می‌شوند.

وی در پایان گفت: شهرستان مسجدسلیمان با ۳۶ درصد برخورداری جزو کم برخوردارترین شهرستان‌های استان است که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده طی سال آینده این رقم به ۴۵ درصد خواهد رسید.

نظر شما