شناسهٔ خبر: 4806 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

نخستین نمایشگاه راه و شهرسازی در هرمزگان به کار خود پایان داد

تقدیر ویژه معاون وزیر راه از مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان

نمايشگاه بین المللی سواحل، بنادر و سازه‌های دریایی نخستین نمایشگاه راه و شهرسازی و صنایع وابسته در استان هرمزگان در حالی شامگاه جمعه، هشتم اسفندماه پس از سه روز فعالیت به کار خود پایان داد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، با حضور معاون برنامه ريزي استاندار هرمزگان و رییس شورای حمل و نقل استان، نخستین نمايشگاه راه و شهرسازي هرمزگان و صنایع وابسته طی مراسمي رسماً به فعالیت خود خاتمه داد.

"صالح دريانورد" معاون برنامه ريزي استاندار هرمزگان در آیین اختتامیه این نمایشگاه با بیان این مطلب که صنعت حمل و نقل هرمزگان سهم مهمي از اقتصاد كشور را در دست دارد، اظهار کرد: بخش حمل و نقل هرمزگان ارزش افزوده زيادي دارد؛ بطوري كه ۲۴درصد اين ارزش افزوده مربوط به حمل و نقل است.

وی افزود: شركت كنندگان در نمايشگاه وزارت راه و شهرسازي در هرمزگان، ويترين و جلوه گاه حمل و نقلي را در معرض ديد مردم قرار دادند.

دریانورد با بيان اينكه با برپايي اين نمايشگاه توانمندی های هرمزگان عرضه شد، ابراز اميدواري كرد، اين نمايشگاه سرآغاز راه جديدي در عرضه توانمندي هاي صنعت حمل و نقل استان باشد.

"فرشيد دستوان" رییس شورای حمل و نقل استان هرمزگان نیز طی اظهاراتی با بيان اينكه برگزاري اين نمايشگاه در كنار برگزاري همايش فرصت های سرمايه گذاري استان فرصت مناسبي براي نمايش توانمندي هاي استان بود، خاطرنشان كرد: در اين نمايشگاه به خوبي توانمندي هاي حمل و نقلي استان در همه حوزه ها در معرض ديد عموم قرار گرفت.

در پايان اين مراسم، با اهدای لوح سپاس از سوی "احمد مجیدی" معاون امور دولت و استان های وزارت راه و شهرسازی خطاب به "ابراهیم ایدنی" مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از حضور پرشور، ارزشمند و مشارکت موثر و فعال حوزه دریایی و بندری استان در این رویداد مهم نمایشگاهی به صورت ویژه تقدیر شد.

گفتنی است، علاوه بر قدرداني از دست اندركاران برگزاري اين نمايشگاه، از غرفه هاي برتر و همچنین بازديد كنندگان نیز به قيد قرعه تجليل به عمل آمد.

نخستین نمایشگاه راه و شهرسازی  و صنایع وابسته استان هرمزگان مقارن نخستین نمایشگاه بین المللی معرفی فرصت های سرمایه گذاری استان طی روزهای ششم تا هشتم اسفندماه جاری در محل نمایشگاه های دائمی شهر بندرعباس در فضایی به وسعت ۵ هزار متر مربع برپا شد.

نظر شما