شناسهٔ خبر: 48144 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

تقدیر وزیر راه و شهرسازی از عوامل برگزارکننده کارگاه گارد

آخوندی امضا وزیر راه و شهرسازی در پی برگزاری موفقیت‎آمیز همایش و کارگاه آموزشی فرودگاه و آمادگی در برابر بلایا (GARD) ودر پی ارسال نامه قدردانی گری لوییس نماینده مقیم سازمان ملل متحد در ایران از عوامل برگزارکننده این کارگاه در فرودگاه مهرآباد قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی  این تقدیر را در پی ارسال نامه قدردانی گری لوییس نماینده مقیم سازمان ملل متحد در ایران انجام داده است.

در نامه گری لوییس، که در تاریخ ۲۱ آذر ارسال شده است، ضمن اشاره به اهمیت و نقش بی‎دلیل فرودگا‎ها در امدادرسانی به آسیب‎دیدگان ناشی از حوادث و بلایای طبیعی، از تلاش‎های علی رستمی، مدیرکل پیشین فرودگاه مهرآباد، فرشید گلیج، مدیرکل دفتر مقررات فرودگاهی، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل، داود اجتهادی، سرپرست مدیریت بحران و پدافند غیرعامل، مهدی ارژنگ، مشاور اجرایی مدیرکل فرودگاه مهرآباد و لیلا بیات، مدیر روابط عمومی فرودگاه مهرآباد در برگزاری موفقیت‎آمیز و موثر کارگاه آموزشی GARD تقدیر و قدردانی شده است.

گفتنی است، این کارگاه ۴ تا ۸ آذر ۱۳۹۶، با حضور مدرسان شرکت پستی DHL و نمایندگان نهادها و ارگان‎های مرتبط با هماهنگی دفتر مقررات فرودگاهی، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل و به میزبانی فرودگاه مهرآباد برگزار شد./

نظر شما