شناسهٔ خبر: 48252 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان خبر داد:

رفع تصرف ۱۶۴ هزار مترمربع از اراضی دولتی لارستان در دو ماه اخیر

باقری فرد مدیرکل راه و شهرسازی لارستان گفت: در دو ماه اخیر بیش از ۱۶۴ هزار مترمربع زمین به ارزش ۱۵۶ میلیارد و ۹۶۹ میلیون ریال رفع تصرف از اراضی ملی در حوزه این اداره کل داشته‌ایم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان، محمدرضا باقری فرد مدیرکل و محمدصادق یادگار مدیریت املاک و حقوقی این اداره کل ضمن بازدید از حوزه استحفاظی از نزدیک در جریان اقدامات یگان حفاظت از اراضی این اداره کل قرار گرفتند.

باقری فرد افزود: در دو ماه اخیر بیش از ۱۶۴ هزار مترمربع زمین به ارزش ۱۵۶ میلیارد و ۹۶۹ میلیون ریال رفع تصرف از اراضی ملی در حوزه این اداره کل داشته‌ایم.

وی بیان کرد: این تصرفات در شهرهای گراش، لار، جویم، بیرم، خنج و گله‌دار بوده است که با هوشیاری کامل یگان حفاظت این اداره کل تمامی این اراضی شناسایی و پرونده آن‌ها به مراجع قضایی ارسال و پس اخذ دستور از دادستانی تمامی این اراضی از متصرفان بازپس گرفته شد.

باقری فرد به تمامی سودجویان زمین هشدار داد یکی از اولویت‌های مهم ما حفاظت از اراضی دولتی است و به صورت شبانه‌روزی کلیه اراضی ملی زیر ذره‌بین پرسنل املاک و حقوقی این اداره کل قرار دارد و اجازه هیچ‌گونه سودجویی به زمین‌خواران نخواهیم داد.

وی در خصوص بازپس‌گیری زمین از متصرفان افزود: در گله‌دار سه قطعه زمین به مساحت ۸۶۹ مترمربع، بیرم سه قطعه به مساحت ۱۹ هزار و ۶۲۱، گراش ۴۵ هزار و ۷۰۰، جویم ۵۰ هزار، خنج ۶ هزار و لار ۹۷ مترمربع زمین‌های متصرفی بازپس‌گیری شده است.

نظر شما