شناسهٔ خبر: 48389 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

در قالب طرح رهپويان فجر ارائه می شود؛

تخفیف رجا به متولدين دهه فجر انقلاب اسلامی

لوگو رجا در آستانه‌ی آغاز سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، و برای سومین سال پی در پی، طرح تسهیلات سفر رجا با عنوان «رهپویان فجر» برای متولدین دهه مبارك فجر اجرا می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا، معاون اجرایی شركت حمل ونقل ریلی رجا با اعلام این خبر افزود: شركت حمل و نقل ریلی رجا بزرگترین شرکت خدمات مسافری ریلی كشور و پیشرو در ارائه‌ خدمات نوین به مسافران، در راستای بزرگداشت ۳۹ امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در نظر دارد در بازه زمانی یکم تا بیست و دوم بهمن ماه سال جاری مصادف با ایام دهه فجر انقلاب اسلامی، تسهیلات سفر را برای هموطنان عزیز با عنوان "رهپویان فجر" ارائه نماید.

محمدرضا شناسنده گفت: در قالب این طرح، ۳۰ درصد تخفیف برای متولدین ۱۲ الی ۲۲ بهمن ماه ۱۳۵۷  و ۲۰ درصد تخفیف به متولدین ۱۲ الی ۲۲ بهمن ماه سال های پس از ۱۳۵۷ كه قصد سفر در بازه حركتی یکم تا بیست و دوم بهمن ماه سال جاری را دارند، ارائه می‌شود.

وی اعلام كرد: تخفیفات مزبور بدون هیچ گونه مراحل اداری و بدون محدودیت مسیر تنها به شرط وجود ظرفیت فروش در سامانه آنلاین فروش بلیط، انجام می شود.

معاون اجرایی شرکت رجا در خصوص نحوه دسترسی به بلیت های تخفیف دار مذکور تأکید کرد: در تمامی قطارهای شركت رجا و از طریق خرید با كلیه روش های فروش بلیت، با درج اطلاعات تاریخ تولد و کد ملی، بلیت ها در دسترس متقاضیان خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان به بهره‌مندی از مزایای این طرح می‌توانند علاوه بر مراجعه به نمایندگی های مجاز سراسر کشور، از طریق سایت اینترنتی شرکت رجا به نشانیwww.raja.ir  و اپلیکیشن های فروش این شرکت  اقدام کرده، یا برای كسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط و نحوه ‌ارائه‌ درخواست با سامانه‌ ارتباط با مشتریان این شركت از طریق تلفن ۱۵۳۹ ( از سراسر کشور) تماس بگیرند.

نظر شما