شناسهٔ خبر: 48393 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

بت‌شکن مطرح کرد:

تشکیل ۲۳۱ جلسه هیات مدیره و تصویب ۲۶۰۰ مصوبه در دولت یازدهم/ کفایت سرمایه بانک مسکن هم اکنون مناسب است

بت شکن مدیرعامل سابق بانک مسکن با تاکید بر این مطلب که در حال حاضر بانک مسکن سالم‌ترین بانک به شمار می رود، گفت: بانک مسکن با دو نیروی مولد یعنی منابع انسانی کارآمد و منابع مالی مناسب در حال حاضر به بهترین شکل سیاست‌های دولت را در بخش مسکن و شهرسازی اجرا می‌کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد هاشم بت‌شکن مدیرعامل سابق بانک مسکن امروز ۲۶ دی ماه در مراسم معارفه ابوالقاسم رحیمی انارکی مدیرعامل کنونی بانک مسکن که همزمان با هفتاد و نهمین سال روز تاسیس بانک مسکن همراه بود به ارائه نکاتی پرداخت.

بت‌شکن ضمن تقدیر و تشکر از آقایان آخوندی وزیر راه و شهرسازی، سیف مدیرکل بانک مرکزی، طیب‌نیا وزیر سابق اقتصاد و دارایی و تمامی افرادی که در طول مسئولیت وی در مدیرعاملی بانک مسکن او را در پیش‌برد اهداف تعیین شده حمایت کردند گفت: بسیار جای خوشبختی دارد که فرصت گردش شغلی برای دیگران فراهم شده و انتصاب آقای رحیمی انارکی به سمت مدیرعاملی بانک مسکن، انتصاب بسیار مناسب و به جایی است.

مدیرعامل سابق بانک مسکن ادامه داد: در طی دوران مسئولیت خود  ۲۳۱ جلسه هیات مدیره در بانک مسکن برگزار شد که حاصل آن‌ها ۲ هزار و ۶۰۰ مصوبه تاثیر‌گذار برای حوزه مسکن بود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر بانک مسکن ۱۳ هزار پرسنل در شعب خود دارد گفت: همکاری معاونت مسکن و ساختمان، وزارت راه و شهرسازی در طول دوران مسئولیت بسیار مناسب بود.

بت‌شکن در ادامه تصریح کرد: به لطف خداوند و زحمت همکاران و برخورداری از حمایت‌های دولت هم اکنون بانک مسکن، به بانکی بزرگ و با اهمیت با سیستمی به روز تبدیل شده است که داراری منابع بلند مدت بانک مرکزی و همچنین وصولی‌های آن نیز به شکل منظم دریافت می‌شود و کفایت سرمایه بانک نیز در حد قابل قبولی است.

وی انتصاب رحیمی انارکی را به مدیرعاملی بانک مسکن انتصابی شایسته دانست و گفت: دانش محوری کارنامه محوری و سلامت محوری می‌تواند ضامن اجرای فعالیت‌های مناسب در بانک باشد.

وی در خاتمه تاکید کرد از همکاران خود در بانک مسکن می خواهم که همانگونه که با من همکاری لازم را داشتند با ایشان نیز نهایت همکاری را داشته باشند.

گفتنی است در مراسم فوق عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی، حامد مظاهریان معاونت مسکن و ساختمان، هوشنگ عشایری سرپرست شرکت عمران و بهسازی ایران، اصغر فخریه کاشان قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور بین الملل، حسن عبد تبریزی مشاور تامین مالی وزیر راه و شهرسازی، مدیران ارشد بانک مرکزی و مدیران ارشد بانک مسکن حضور داشتند.

برچسب‌ها:

نظر شما