شناسهٔ خبر: 48535 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون راه روستایی اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان خبر داد:

نیاز به اعتبار ۷ هزار میلیارد ریالی برای آسفالت راه‌های روستایی در هرمزگان

جاده معاون راه روستایی اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان گفت: بالغ بر ۷ هزار میلیارد ریال برای احداث راه‌های روستایی بالای ۲۰ خانوار مورد نیاز است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان هرمزگان، محمدمهدی رضایی گفت: ۲۵۰ میلیارد ریال از این میزان اعتبار که جهت آسفالت ۲۵۰ کیلومتر راه روستایی هرمزگان تخصیص یافته از محل اعتبارات استانی است.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی انجام شده به منظور آسفالت ۲۵۰ کیلومتر راه روستایی در استان تا پایان امسال اظهار کرد: روستاهای بالای ۲۰ خانوار جهت تردد و عبور و مرور به نقاط دیگر در استان دارای راه آسفالته می‌شوند و بر اساس اولویت تلاش می‌شود که هیچ راه روستایی بدون آسفالت نباشد.

معاون راه روستایی اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان با اشاره به تکلیف مشخص شده در برنامه ششم توسعه به منظور آسفالت همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار گفت: این امر زمینه خدمات‌رسانی به شمار زیادی از ساکنان روستاها و امکان تردد آسان در فصول مختلف را فراهم خواهد ساخت.

وی یادآور شد: توسعه هر منطقه منوط به ارتباطات و ایجاد جاده‌های ارتباطی است و تا زمانی که راه ارتباطی برقرار نباشد، توسعه محقق نمی‌شود.

رضایی تصریح کرد: در صورت حمایت بیشتر مسئولان استان و مشارکت خیران و تخصیص اعتبارات ویژه جهت اجرای راه‌های روستایی آمادگی داریم مساعدت‌های ویژه‌ای را برای تکمیل و روکش آسفالت این راه‌ها انجام دهیم.

این مقام مسئول تأکید کرد: هر گونه کار اجرایی باید با مطالعات و کار کارشناسی انجام شود تا تبعات و مشکلات جانبی را در آینده برای مردم نداشته باشد.

نظر شما