شناسهٔ خبر: 48598 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس راه و شهرسازی شهرستان بهشهر خبر داد:

بهسازی، آسفالت و احداث پل در راه‌های روستایی شهرستان بهشهر مازندران

آسفالت رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان بهشهر استان مازندران از اجرای عملیات احداث پل و بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی، در این شهرستان به طول حدود ۹ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۲۶ میلیارد و هفتصد میلیون ریال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران، مسیح ناصحی ضمن اعلام این خبر افزود: راه روستایی به عنوان قسمتی از توسعه روستایی، یکی از فعالیت‌ها و وظایف وزارت راه و شهرسازی را تشکیل می‌دهد که شامل بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی و ساخت پل و ابنیه فنی راه و ... است.

ناصحی بیان کرد: از این رو این اداره اقدامات گسترده‌ای را در زمینه عملیات بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی این شهرستان در دستور کار خود داشته که از جمله می‌توان به عملیات بهسازی و آسفالت راه روستایی پرکلا - سمچول به طول ۶/۵ کیلومتر، راه روستایی آسیابسر (راه چشمه) به طول ۲/۵ کیلومتر و همچنین احداث پل راه روستایی امام ده (احداث پل و گوشواره) اشاره کرد.

وی همچنین افزود: در دهه مبارک فجر، پروژه‌های متعدد دیگری در حوزه راه روستایی و بخش‌های دیگر افتتاح و مورد استفاده کاربران جاده‌ای قرار خواهد گرفت.

گفتنی است: از  ۷۷۰۷ کیلومتر راه‌های روستایی موجود در مازندران، مقدار ۳۷۵ کیلومتر آن در شهرستان بهشهر واقع شده است.

نظر شما