شناسهٔ خبر: 48637 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر ساخت و توسعه راه‌های استان همدان خبر داد:

آغاز عملیات آماده‌سازی قطعه دوم تویسرکان - کنگاور

نصب گاردریل مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان همدان از شروع عملیات آماده‌سازی قطعه دوم تویسرکان- کنگاور به منظور بهره‌برداری در دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، حبیب نادیان‌رفیع اظهار کرد: عملیات اجرایی گاردریل قطعه دوم تویسرکان ـ کنگاور به طول حدود هفت کیلومتر از روز پنجشنبه عملاً آغاز شده است.

وی با تشریح عملیات اجرایی صورت گرفته در قطعه اول و دوم این محور افزود: این پروژه از اواخر سال ۹۴ به صورت جدی آغاز شده و سال گذشته بهره‌برداری از هشت کیلومتر ابتدای محور اثر محسوسی در کاهش حوادث رانندگی و افزایش ایمنی محور و تسهیل ترافیک عبوری داشته است.

مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان همدان ادامه داد: امسال نیز به رغم کمبود تخصیص اعتبار، حدود هفت کیلومتر از این پروژه در دهه فجر به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی یادآور شد: از امروز عملیات اجرای گاردریل سه موج که برای نخستین بار در پروژه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان اتفاق افتاده شروع شده و در صورت وجود نقدینگی حداکثر تا ۲۰ روز آینده به اتمام خواهد رسید.

نادیان‌رفیع ارزش ریالی گاردریل هفت کیلومتر را یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان دانست و گفت: هزینه اجرای کل ۱۵ کیلومتری تویسرکان تا سه‌راهی فرسفج ۲۰ میلیارد تومان است.

وی با اشاره به مشخص شدن پیمانکار قطعه سوم این محور به طول پنج کیلومتر بیان کرد: پیمانکار این قطعه جهاد نصر است که با تجهیز کارگاه توسط این پیمانکار عملیات اجرایی این قطعه در حال انجام است.

نظر شما