شناسهٔ خبر: 4864 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان شمالی درخواست کرد:

تشدید فعالیت ادارات تابعه راه و شهرسازی خراسان شمالی در نوروز ۹۴

جاده سازی در مسیر قم - گرمسار مدیر کل راه و شهرسازی خراسان شمالی در جلسه ستاد هماهنگی سفرهای نوروزی گفت: ادارات تابعه راه و شهرسازی استان باید در ایام نوروز فعال‌تر به کار خود ادامه دهند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی، علی اصغر بدیعی مقدم، در جلسه ستاد هماهنگی سفرهای نوروزی که در بین ادارات تابعه راه و شهرسازی برگزار شد، با اشاره به فرا رسیدن سال جدید و آغاز تعطیلات نوروزی گفت: باید آمادگی لازم برای انجام هر چه بهتر امور در این این ایام را داشته باشیم.

وی با تاکید بر مدیریت فعالیت‌های مرتبط با ایام زمستان، خاطرنشان کرد: انجام مدیریت بهینه در فعالیت‌ها باعث می‌شود تا در سرعت خدمت رسانی به مشکل برنخوریم.

بدیعی مقدم  در این جلسه به بازدیدهایش از حوزه‌های مختلف اشاره کرد و از مسئولان ادارات تابعه خواستار جدی گرفتن لکه گیری‌ها و توجه هر چه بیشتر به راه و ابنیه استان شد.

وی با بیان این‌که اکنون در تعداد تابلوهای بین راهی مشکلی نداریم، اظهار کرد: با وجود این جا به جایی بین تابلوها باید انجام شود تا تابلوها در همه مکان‌ها به صورت یکسان و به میزان مورد نیاز توزیع شود.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی متذکر شد: همچنین باید دقت کافی در کارها داشته باشیم و از همه ظرفیت دستگاه‌ها استفاده کنیم و  تسطیح و تنقیه شانه راه‌ها نیز در برنامه کاری قرار داده شود.

وی در پایان با تاکید بر دقت نظر در خرید ماشین آلات، یادآور شد: باید در کارها جدیت داشته و در حوزه‌ها شفاف‌تر وارد شویم و با آماده سازی راهدارخانه‌ها، برای نوروز آماده شویم./

نظر شما