شناسهٔ خبر: 48644 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

طی ۴۸ ساعت گذشته انجام شد:

اجرای عملیات برف‌روبی ۸۱۹ کیلومتر از راه‌های خراسان جنوبی

برف روبی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: طی ۴۸ ساعت گذشته ۶۱ دستگاه ماشین‌آلات راهداری درگیر و برف‌روب در محورهای مواصلاتی این استان مستقر و ۸۹۱ کیلومتر از راه‌های استان برف‌روبی شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خراسان جنوبی، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان با بیان اینکه در مورخه ۹۶/۱۱/۱ از ۱۱ شهرستان، برف و باران گزارش شد که با تلاش راهداران ۴۹۰ کیلومتر محور راه روستایی برف‌روبی و بازگشایی شده است.

اسدا... جلال‌زاده با اشاره به اینکه در تاریخ یاد شده ۱۱۰ نیروی راهدار با ۶۱ دستگاه ماشین‌آلات راهداری و برف‌روب در محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی خدمات‌رسانی نموده‌اند، افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته در ۸۹۱ کیلومتر باند از راه‌های استان برف‌روبی انجام شد و به ۴۸ دستگاه خودرو امدادرسانی و کمک‌رسانی گردید.

وی گفت: ۸۸۵ تن شن و نمک در اجرای عملیات برف‌روبی مورخه ۹۶/۱۱/۱ در محورهای خراسان جنوبی مصرف شد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اظهار کرد: شماره تلفن گویای ۱۴۱ به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی هموطنان برای اطلاع‌رسانی از وضعیت جاده‌های استان است و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۵۶۱۴۱ نیز جهت ارتباط مستقیم با مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان جهت رسیدگی به شکایات، انتقادات و پیشنهادات شهروندان عزیز پیش‌بینی شده است.

نظر شما