شناسهٔ خبر: 48722 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

کمتر از یک روز انجام شد:

تخلیه ۵۵۰۰ تن آهن آلات در بند چابهار

بندر چابهار. تخلیه بار آهن کشتی Ocean Master (اوشن مَستر)حامل محموله رول آهن مستقیما از کشور کره جنوبی وارد بندر چابهار و عملیات تخلیه در کمتر از یک روز انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان، معاون بندری و امور اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان گفت: دومین محموله آهن آلات بوزن ۵ هزار و ۵۰۰ تن توسط کشتی Ocean Master در تاریخ ۹۶.۱۱.۱ مستقیماً از کشور کره جنوبی وارد بندر و پس از پهلوگیری به اسکله بندر چابهار، عملیات تخلیه آغاز شد.

قابل ذکر است فرآیند تخلیه کشتی مذکور ظرف مدت ۱۷ ساعت انجام شد. این محمولات تأمین کننده مواد اولیه مورد استفاده کارخانجات تولیدی استان و منطقه می باشد که با بازاریابی و اطلاع رسانی به صاحب کالا مقصد این نوع محمولات از سایر بنادر به بندر چابهار تغییر پیدا کرده است. حمل مستقیم کالا و مواد اولیه به بندر علاوه بر اشتغال زایی، کاهش هزینه حمل و قیمت تمام شده محصولات تولیدی را در پی خواهد داشت.

وی افزود: با انجام خدمات مطلوب و رضایت صاحب کالا سومین محموله آهن آلات طی چند روز آینده وارد بندر خواهد شد.

پیش از این (در آذرماه سال جاری)   کشتی کاربین هارمونی حامل نخستین محموله آهن آلات از کشور کره جنوبی وارد بندر چابهار شده بود.

نظر شما