شناسهٔ خبر: 48743 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

به مناسبت روز پرستار انجام شد:

دیدار مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان با کادر درمانی بندر شهید رجایی

دیدار مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان ضمن بازدید از درمانگاه شهید درویشی منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی با پرستاران و کادر درمانی این مجموعه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، به مناسبت گرامیداشت سالروز میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار، "اله مراد عفیفی پور" با حضور در درمانگاه شهید درویشی، فرا رسیدن این روز فرخنده را به پرستاران و کادر درمانی تبریک گفت.

عفیفی پور پرستاری را از جمله سخت‌ترین مشاغل خدماتی توصیف کرد و افزود: فعالیت در این عرصه بدون عشق و فداکاری میسر نیست.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: پرستاران با پیروی از تعالیم اسلامی و منش بانوی بزرگ اسلام حضرت زینب (س) با عطوفت و مهربانی نسبت به بیماران رفتار کرده و از آلام روحی و درد‌های آن‌ها می‌کاهند.

لازم به ذکر است، درمانگاه شهید موسی رشیدی منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی که به مدرن‌ترین امکانات پزشکی مجهز شده و ظرفیت بستری آن به ۸ تخت فعال رسیده است، در حال حاضر به جمعیتی بالغ بر ۱۲ هزار نفر شاغل در منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی خدمات رسانی می‌کند.

این درمانگاه عمومی دارای تجهیزات طب کار، بخش‌های مختلف داروخانه، پزشک عمومی، بینایی و شنوایی سنجی با تجهیزات کامل است و حدود ۶۰ نفر پزشک و تکنسین درمانی در سه شیفت صبح، ظهر و شب بصورت ۲۴ ساعته به جامعه کارگری حوزه بندری و دریایی خدمات ارائه می‌کنند.

درمانگاه شهید رشیدی به اتاق احیاء، دو دستگاه آمبولانس جدید، دستگاه شستشوی چشم و بدن، تب و فشار سنج، ساکشن و ست‌های بخیه مجهز است. امکانات فیکس کردن بیمار آسیب دیده نخاعی در آمبولانس و دستگاه تخت زایمان طبیعی و شوک آمبولانس و دستگاه‌های اکسیژن ساز از دیگر تجهیزات این مرکز درمانی است.

نظر شما