شناسهٔ خبر: 48755 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

نوبخت خبر داد:

افتتاح راه‌آهن کرمانشاه در دهه فجر/ پیش فروش بلیط قطار برای نوروز ۹۷

بازدید سخنگوی دولت و رئیس سازمان برنامه و بودجه از افتتاح راه آهن کرمانشاه در دهه فجر خبر داد و گفت: پس از افتتاح، پیش فروش بلیط قطار برای نوروز ۹۷ آغاز می شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد باقر نوبخت صبح پنجشنبه پس از بازدید از طرح راه آهن کرمانشاه و نشست با مسئولان استان در جمع خبرنگاران گفت: کار احداث راه آهن تهران کرمانشاه به اتمام رسیده و امکان تردد قطار در این مسیر وجود دارد.

او افزود: بعد از بازدید از این طرح در جلسه ای با استاندار کرمانشاه تصمیم گرفتیم که دهه فجر این طرح را افتتاح کنیم.

نوبخت عنوان کرد: با توجه به کوهستانی و دشوار بودن مسیر طرح راه آهن تهران به کرمانشاه، کار سختی انجام شده اما با تلاش همکاران این طرح آماده افتتاح شده است.

وی گفت: برای آیین افتتاح این طرح رئیس جمهوری را هم دعوت می کنیم.

سخنگوی دولت افزود: هماهنگی های لازم برای استقرار شرکت های ریلی مورد نیاز در مسیر انجام شده و تلاش ما این است که اولین قطار پس از افتتاح، از کرمانشاه به مشهد مقدس اعزام شود.

نوبخت گفت: پیش فروش بلیط قطار برای نوروز ۹۷ هم پس از افتتاح انجام می شود تا مردم کرمانشاه به هر جایی که تمایل داشته باشند، سفر کنند.

او اظهار داشت: بنده در زمان جنگ شاهد دلاوری ها جانفشانی‌های مردم کرمانشاه بوده ام و معتقدم این مردم شایسته بهترین خدمات هستند و تلاش ما این است که بهترین ها را به آنها ارائه دهیم.

نوبخت در ادامه برنامه سفر خود به استان کرمانشاه از طرح ساماندهی رودخانه قره سو در شهر کرمانشاه بازدید کرد سپس عازم مناطق زلزله زده استان می شود.

نظر شما