شناسهٔ خبر: 48785 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

پاک‌سازی بخشی از ساحل بندر چابهار

مراسم در راستای فرهنگ سازی و حفظ محیط زیست با همکاری همه ارگانها و دستگاههای اجرایی شهرستان چابهار و کارکنان اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان قسمتی از ساحل دریا در بندر چابهار پاک سازی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوجستان، در راستای فرهنگ سازی و حفظ سرمایه های ملی، پاکیزگی و زیباسازی محیط، با همکاری اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان پاک سازی سواحل برگزار و محدوده ای از ساحل دریا از زباله پاکسازی شد.

در این طرح که با هدف ساماندهی و پاکسازی سواحل صبح امروز (پنج شنبه پنجم دیماه) انجام شد با حضور جمعی از مدیران و کارکنان اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان و نمایندگانی از ارگانها و دستگاههای اجرایی شهرستان چابهار از جمله فرمانداری، اداره کل شیلات استان و اداره حفاظت محیط زیست چابهار بخشی از محدوده ساحل اسکله هفت تیر در بندر چابهار پاکسازی شد.

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان گفت: این استان با برخورداری از سواحل زیبا، دریا و جاذبه های گردشگری جزو مقاصد گردشگری مسافران بویژه در ایام نوروز است و حفظ محیط زیست و منابع طبیعی وظیفه همه افراد و در همه زمان هاست.

نظر شما