شناسهٔ خبر: 48797 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون راهداری اداره کل راهداری خراسان جنوبی اعلام کرد:

خط‌کشی بالغ بر سه هزار کیلومتر از راه‌های ارتباطی خراسان جنوبی

خط کشی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: بیش از ۳۱۵۰ کیلومتر خط‌کشی مفید در راه‌های ارتباطی استان انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از پایگاه خبری روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خراسان جنوبی، اسداله جلال‌زاده معاون راهداری این اداره کل گفت: بیش از ۳۱۵۰ کیلومتر خط‌کشی مفید در راه‌های ارتباطی استان انجام شده است.

جلال‌زاده افزود: در راستای افزایش ایمنی عبور و مرور، هدایت وسایط نقلیه و آگاهی بخشی به کاربران جاده‌ای به ویژه در شب، بیش از ۳۱۵۰ کیلومتر خط‌کشی مفید  در استان با اعتباری بالغ بر ۴۵۰۰۰ میلیون ریال در راه‌های ارتباطی استان اجرائی شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان جنوبی از دیگر اهداف خط‌کشی راه‌ها را تعیین محدوده حرکتی و سهم عبور هر یک از خودروها بیان کرد و گفت: خط‌کشی و تفکیک باند رفت و برگشت در نقاط بدون جداکننده نقش مستقیمی در کاهش تصادفات و تلفات رانندگی دارد.

گفتنی است در سال گذشته در محورهای ارتباطی استان به ویژه محورهای شریانی استان، ۲۲۵۰ کیلومتر خط‌کشی با اعتباری بالغ بر ۳۱۵۰۰ میلیون ریال، اجرا و به بهره‌برداری رسیده است. ‌

نظر شما