شناسهٔ خبر: 48849 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

آخرین وضعیت پرواز فرودگاه‌های کشور

فرودگاه باران شرکت فرودگاه‌های کشور آخرین وضعیت پرواز در فرودگاه‌های ایران با توجه به بارش‌های سنگین برف و باران امروز را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، طبق اطلاعات ارائه داده شده با وجود مشکلات جوی تقریبا تمامی فرودگاه‌های ایران در حال عملیاتی به سر می‌برند.

شرکت فرودگاه‌ها گفته، پروازهای صبح امروز بندرعباس با وجود مه شدید و کاهش دید انجام شده‌اند و در فرودگاه‌های رشت و اردبیل نیز با وجود بارش سنگین برف عملیات برف‌روبی در باند فرودگاه‌ها به شکل شبانه‌روزی انجام شده و هر دوی این فرودگاه‌ها در حال حاضر عملیاتی هستند.

شرایط جوی فرودگاه همدان باعث شده یکی از پروازهای این شهر به دلیل نبود دید کافی مجبور به فرود در مهرآباد شود، اما تلاش‌ها برای عملیاتی شدن پروازها ادامه دارد.

دومین عملیات برف‌روبی در فرودگاه زنجان نیز با موفقیت انجام شده و این فرودگاه در حال حاضر آماده پذیرش پروازهای مختلف است.

براساس گزارش ایسنا، با توجه به برهم خوردن شرایط جوی در بسیاری از مناطق ایران فرودگاه مهرآباد در اطلاعیه‌ای رسمی احتمال به وجود آمدن تاخیر در برخی از پروازها را ممکن دانسته است.

این فرودگاه اعلام کرده به دلیل ورود سامانه بارشی به قسمت‌هایی از کشور احتمال آن وجود دارد که تعدادی از پروازهای خروجی فرودگاه مهرآباد به دلیل رعایت استانداردهای ایمنی پرواز با تاخیر مواجه شود، از این‌رو مسافران می‌توانند پیش از عظیمت به فرودگاه از طریق سامانه‌های تلفنی و اینترنتی این فرودگاه از آخرین وضعیت انجام پروازهای خود مطلع شوند.

نظر شما