شناسهٔ خبر: 48902 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی خبر داد:

ممنوعیت صدور بارنامه برای ناوگان جاده‌ای با عمر۵۰ سال به بالا در خراسان رضوی

ابراهیم نصری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی ممنوعیت صدور بارنامه برای ناوگان جاده ای با عمر۵۰ سال و بالاتر از ابتدای سال ۱۳۹۷ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی، ابراهیم نصری افزود: در حال حاضر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور با استفاده از ماده ۱۲ قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور و با همکاری وزارت نفت، برای نوسازی ناوگان فرسوده باری حمل و نقل جاده ای اقدام کرده است.

وی ادامه داد: متقاضیان می توانند برای اطلاع از آخرین وضع طرح نوسازی ناوگان باری به نمایندگی های شرکت های تامین کننده ناوگان باری (در حال حاضر شرکت های مجتمع صنعتی ماموت، سایپا دیزل، آذهایتکس، آریا دیزل، زامیاد و داتیس فرا دیزل آریا) مراجعه کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی خاطرنشان کرد: حداکثر تسهیلات پرداختی ۸۰ درصد قیمت خودرو و تا سقف ۳۲۰ میلیون تومان است و باز پرداخت آن با توجه به محصول انتخابی ۵ تا ۷ سال (عمدتا ۵ سال) و سهم نرخ سود تسهیلات برای متقاضی در حال حاضر حدود ۹ درصد است./

نظر شما