شناسهٔ خبر: 48921 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تلاش راهداران در محورهای استان سمنان با انجام عملیات برفروبی و بازگشایی مسیر

عملیات برفروبی و کمک راهداران استان البرز به رانندگان در محور تهران-کرج با ورود سامانه بارشی به استان سمنان راهداران خدوم و زحمتکش استان جهت بازگشایی مسیرهای مواصلاتی و برفگیر مشغول خدمتگذاری هستند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه و ترابری شهرستان مهدیشهر (شهمیرزاد) ، بارش برف توام با باد و کولاک شدید از ساعت ۱۴ روز شنبه  مورخ 7 بهمن ماه در کلیه محورهای حوزه استحفاظی شهرستان مهدیشهر شروع و کماکان ادامه دارد.

همچنین کاهش قابل ملاحظه دما باعث یخ زدگی و لغزندگی سطح جاده ها گردیده که اکیپ های راهداری زمستانی مستقر در راهدارخانه از همان ساعات اولیه شروع بارش نسبت به اجرای  عملیات برفروبی و نمک پاشی و یخ زدایی اقدام نموده اند.

در حال حاضر کلیه محورهای حوزه استحفاظی باز و تردد برقرار می باشد. و ضروری است به هموطنانی که قصد تردد از راههای کوهستانی این شهرستان را دارند به نحو مقتضی در خصوص بهمراه داشتن تجهیزات و امکانات زمستانی بویژه زنجیر چرخ اطلاع رسانی گردد.

ضمناً اعلام می دارد در عملیات مذکور تعداد ۱۲ دستگاه خودرو شامل: گریدر ۳ دستگاه ،نمکپاش مکانیزه ۳ دستگاه – کامیون برفروب ۴ دستگاه – لودر ۲ دستگاه – ایسوزو  ۲ دستگاه و سواری ۱ دستگاه  شرکت دارند./

نظر شما