شناسهٔ خبر: 48948 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

معاون بندری اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان خبر داد؛

تخلیه همزمان ۷ فروند کشتی در مجتمع بندری امام‌خمینی(ره)

بندر امام خمینی معاون بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان گفت: فرآیند تخلیه همزمان هفت فروند کشتی طی دی‌ماه سال جاری با موفقیت انجام و رکورد کم‌نظیری در این خصوص به ثبت رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان، ایرج مدیری با بیان این مطلب افزود: در راستای اجرای سیاست‌های کلان اقتصادی کشور مبنی بر توسعه اقتصاد مقاومتی و با هدف تلاش برای تأمین بخش عمده‌ای از زنجیره جابجایی کالا و ارائه امکانات و تسهیلات مناسب بندری به مشتریان، مدیریت تخلیه موفقیت‌آمیز همزمان هفت فروند کشتی حامل غلات ضمن رعایت استانداردهای مطلوب انجام پذیرفت.

وی تصریح کرد: روند تخلیه این محمولات جمعا به وزن حدود ۸۶ هزار تن  از ۷ فروند کشتی، با مشارکت بخش خصوصی و بهره‌گیری از تجهیزات پیشرفته صورت گرفته است.لذا رکورد قبلی در این زمینه که  ۷۸ هزار و ۱۶ تن   (اسفندماه ۹۳ )بود، بهبود بخشیده شد.

یادآور می‌شود مجتمع بزرگ بندری امام‌خمینی(ره) علیرغم ترافیک بالای تخلیه و بارگیری، بدون هیچ گونه وقفه  عملیاتی، خدمات لازم را به  انواع کشتی‌ها ارائه داده و در این زمینه، قابلیت افزایش تعداد کشتی‌ها و ارائه خدمات مطلوب را در موعد مقرر دارد.

نظر شما