شناسهٔ خبر: 48967 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در دهه فجر امسال صورت می‌گیرد:

بهره‌برداری از ۹ طرح راهداری و عمرانی در هرمزگان/ بهره‌برداری از ۸۰ کیلومتر راه اصلی و روستایی

داریوش باقرجوان مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای هرمزگان گفت: در دهه فجر امسال از ۹ طرح راهداری و عمرانی استان با هدف افزایش بهره‌وری جاده‌ها و افزایش ایمنی رانندگان بهره‌برداری می‌شود.

به گـزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان هرمزگان، داریوش باقر جوان اعلام کرد: برای بهره‌برداری از این طرح‌ها ۲۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است و در دهه فجر امسال ۸۰ کیلومتر راه اصلی و روستایی در محورهای مواصلاتی استان به بهره‌برداری خواهد رسـیـد.

وی بیان کرد: مهمترین این طرح‌ها بهسازی و تعریض جاده بستک-بندرعباس، بهره‌برداری از مجتمع خدمات رفاهی آبگون و پلیس‌راه گهکم و روکش آسفالت جاده‌های جاسک- کنارک، پارسیان-بندرلنگه و بندرلنگه- بندر آفتاب و احمدی-سیاهو  است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای هرمزگان گفت: این طرح‌ها با هدف افزایش بهره‌وری جاده‌ها و افزایش ایمنی رانندگان انجام شده است.

باقر جوان افزود: برای تکمیل و بهره‌برداری پروژه‌های راهداری اعتباری افزون بر ۱۸ میلیارد تومان هزینه شده و همچنین ساخت پاسگاه پلیس‌راه گهکم محور بندرعباس- حاجی‌آباد  و مجتمع خدماتی و رفاهی آبگون واقع در کیلومتر ۵ محور رودان – کهنوج سمت چپ جاده با برآورد هزینه‌ای ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی آماده بهره‌برداری است که امید است با حضور مسئولین کشوری و استانی در دهه فجر امسال به بهره‌برداری برسد. 

نظر شما