شناسهٔ خبر: 48974 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مه‌آبادی در بازديد از مهرآباد مطرح کرد؛

ابلاغ پيام تشکر وزير راه و شهرسازی به مديران و کارکنان مهرآباد/ بحران بزرگ مهرآباد برطرف شد

فرودگاه مهرآباد رئيس هيات مديره و مديرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوايی ايران در بازديد از فرودگاه مهرآباد که همزمان با از سرگيری پروازهای اين فرودگاه همراه بود، پيام تشکر وزير راه و شهرسازی را به پاس زحمات مديران و کارکنان مهرآباد به آنان ابلاغ کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از شركت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، رحمت‌اله مه‌آبادی صبح امروز(۹ بهمن) همراه با چند تن از مدیران ارشد صنعت فرودگاهی و هوانوردی از جمله حسین اسفندیاری، قائم مقام مدیرعامل شركت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، فرشید گلیج، مدیركل دفتر مقررات فرودگاهی، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل و میرسعید صفی نیا، مدیركل فرودگاه بین المللی مهرآباد برای بررسی اقدامات برنامه ریزی شده به منظور آماده سازی شرایط لازم برای از سرگیری پروازها به فرودگاه مهرآباد رفت.

رئیس هیات مدیره شركت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران از بخش های مختلف از جمله ایرساید و لندساید و واحدهایی نظیر ایمنی، برج مراقبت و ماشین آلات بازدید و تمام كارهای انجام شده را با جزییات بررسی كرد.

وی درسخنانی گفت: امروز یك روز فراموش نشدنی برای همه ما به ویژه همكاران فرودگاه مهرآباد است. بارش شدید برف مشكلات زیادی را برای این فرودگاه ایجاد كرد و ما با بحران بزرگی مواجه شدیم كه با لطف خدا و تلاش ستودنی، مثال زدنی و منحصر به فرد مدیركل  مدیران، معاونین وی و كاركنان مهرآباد به سرانجام رسید.

وی افزود: امروز آمده ام تا پیام تشكر وزیر محبوب و متفاوت راه و شهرسازی را به مدیران و كاركنان مهرآباد ابلاغ كنم.

در جریان این بازدید كه با ارائه گزارش توسط مدیركل فرودگاه بین المللی مهرآباد همراه بود، مه آبادی نظارت دقیقی روی برنامه پروازهای ورودی و خروجی انجام داد و دستورهای لازم را برای ارائه خدمات سریع و باكیفیت به پروازها و مسافران صادر كرد.

همزمانی این بازدید با ورود هواپیمای شركت معراج با شماره پرواز ۲۸۲۴ از اصفهان به مهرآباد از نكات جالب این برنامه بود.

در این بازدید همچنین علی عابدزاده، معاون وزیر و رئیس سازمان هواپیمایی كشور، باهر، حسابرس كل وزارت راه و شهرسازی و مرتضی دهقان، معاون هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی كشور حضور داشتند.

نظر شما