شناسهٔ خبر: 48999 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان خبر داد:

عملیات اصلاح و رفع نقاط حادثه‌ساز گردنه محمله در لارستان

راهسازی مدیرکل راه و شهرسازی لارستان گفت: از اوایل امسال عملیات اصلاح و رفع نقاط حادثه‌ساز گردنه محله شروع شده و خوشبختانه پیشرفت خوبی نیز داشته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان، محمدرضا باقری فرد مدیرکل ضمن بازدید از محور خنج به علامرودشت در خصوص اصلاح این گردنه عنوان کرد: این محور به دلیل تردد خودروهای سنگین که به سمت منطقه انرژی بر پارس جنوبی در حرکت هستند از اهمیت زیادی برخوردار است که خوشبختانه از اوایل امسال عملیات اصلاح و رفع نقاط حادثه‌ساز گردنه محله شروع شده و خوشبختانه پیشرفت خوبی نیز داشته است.

وی افزود: این پروژه در دو قطعه به طول ۹ کیلومتر و عرض ۱۱ متر در حال اجرا است در مجموع بیش از ۸۳۰ هزار مترمکعب خاک‌برداری و ۴۶۷ هزار مترمکعب خاک‌ریزی صورت می‌گیرد و بیش از ۲۲ دستگاه پل نیز ساخته می‌شود.

باقری فرد ادامه داد: یکی از اهداف اجرای این پروژه اصلاح شیب‌های تند و خطرناک و از بین بردن قوس‌های متعدد در این مسیر است که با اتمام این آن مسیر خنج علامرودشت به سمت لامرد و عسلویه تبدیل به مسیری هموار و ایمن جهت تردد مسافران خواهد شد.

نظر شما