شناسهٔ خبر: 49019 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

با حضور معاونان وزیر راه و شهرسازی برگزار شد؛

جزئيات جلسه برنامه‌ريزی پروازهای تاخيری فرودگاه امام خمینی(ره)/ انجام ۱۸ پرواز تاخيری ۲ روز گذشته در عصر سه‌شنبه/ تاكيد بر اطلاع‌رسانی دقيق و به موقع ایرلاین‌ها به مسافران

جلسه در جلسه برنامه‌ريزی پروازهای تاخيری فرودگاه امام خمینی که بعدازظهر امروز در برج مراقبت اين فرودگاه با حضور معاونان وزیر راه و شهرسازی برگزار شده بود، تكليف ۱۸ پرواز كه به علت وضعيت بد جوی تاخير داشتند مشخص و پروازها انجام شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، جلسه برنامه ريزي براي ۱۸ پرواز كه در دو روز گذشته به علت وضعيت بد جوي انجام نشده بود، در برج مراقبت فرودگاه امام خمینی با حضور معاونان وزیر راه و شهرسازی تشکیل شد و در اولين اقدام با برنامه ريزي ۱۸ پرواز تاخيري در الويت قرار گرفت و پروازها انجام شد.

همچنين در اين جلسه بر اين نكته كه ایرلاین‌ها موظف هستند در اسرع وقت به مسافران زمان دقیق پرواز‌ها را اعلام کنند، تاكيد شد.

گفتنی است در این جلسه مشكلات پرواز‌ها و مشکلات ايرلاين‌ها به صورت یک به یک مورد بررسی قرار گرفت که نتیجه آن منجر به رفع موانع پرواز‌ها و انجام 18 پرواز تاخيري براساس برنامه‌ريزي شد. 

اين جلسه با حضور داود کشاورزیان معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، علی عابدزاده معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، رحمت‌الله مه‌آبادي مديرعامل شركت فرودگاهها، شرفبافي مديرعامل هما، شهرام آدم‌نژاد مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی، سید قاسم بی‌نیاز نماینده وزیر راه و شهرسازی و نمایندگان ایرلاین‌ها تشکیل شد.

نظر شما