شناسهٔ خبر: 4902 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

با حكم وزير راه و شهرسازي؛

اعضاي كميته تخصصي توسعه دولت الكترونيك و هوشمندسازي منصوب شدند

آخوندی امضا وزير راه و شهرسازي در حكمي ۶ نفر را به عنوان اعضاي كميته تخصصي توسعه دولت الكترونيك و هوشمندسازي اين وزارتخانه منصوب كرد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي، عباس آخوندي در حكم خود سيدسعيد سيدعلائي معاون توسعه مديريت و منابع، امير اميني معاون برنامه‌ريزي و اقتصاد حمل و نقل، محمدجعفر عسگري رئيس مركز نوسازي و تحول اداري، احسان پشت‌مشهدي و قاسم بي‌نياز رئيس مركز روابط عمومي و اطلاع‌رساني را به عنوان اعضاي اين كميته و جواد رادسعيد سرپرست مركز فناوري اطلاعات و ارتباطات (فاوا) را به عنوان دبير كميته تخصصي توسعه دولت الكترونيك و هوشمندسازي منصوب كرد.

در اين احكام جداگانه آمده است: نظر به تعهد و شايستگي و تجارب مديريتي جنابعالي و نيز با توجه به رويكرد و اولويت دولت تدبير و اميد به اصلاح نظام اداري كشور در مسير پيشبرد اهداف سياستهاي كلي نظام اداري ابلاغي ازسوي مقام معظم رهبري (مدظله العالي) و نقشه راه اصلاح نظام اداري، براساس بخشنامه شماره ۱۳۴۷۲/۹۳/۲۰۰ مورخ ۱۳۹۳/۱۰/۷ معاونت توسعه مديريت وسرمايه انساني رئيس جمهور به موجب اين حكم جنابعالي را به‌عنوان دبير كميته / عضو كميته تخصصي توسعه دولت الكترونيك و هوشمندسازي منصوب مي نمايم.

در ادامه وزير راه و شهرسازي تصريح كرده است: اميد است بياري خداوند متعال در جهت نيل به اهداف و سياست‌هاي تبيين شده شوراي راهبري توسعه مديريت وزارت متبوع و اجراي مطلوب مصوبات، بخشنامه ها و دستورالعملهاي ابلاغي دولت سعي وتلاش لازم معمول نموده و با برگزاري جلسات مستمر و اثرگذار شاهد ارتقاء و پيشرفت روزافزون ميهن اسلامي ايران باشيم. /

نظر شما