شناسهٔ خبر: 49041 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با تلاش راهداری و دیگر ارگان‌ها انجام شد:

بازگشایی جاده‌ آب باریک، حسن‌آباد و چرمشهر/برف‌روبی بیش از ۸۰ کیلومتر راه‌ اصلی، فرعی و روستایی

برف روبی رئیس راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان ورامین و قرچک گفت: با توجه به بارش برف سنگین در محورهای مواصلاتی استان تهران محورهای ورامین–جواد آباد و ورامین –چرمشهر با تلاش‌های شبانه‌روزی راهداران بازگشایی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تهران، یاسر بوداغی رئیس راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان ورامین و قرچک گفت: با توجه به بارش برف سنگین در محورهای مواصلاتی استان تهران محورهای ورامین–جواد آباد و ورامین –چرمشهر با تلاش‌های شبانه‌روزی راهداران غیور و همیشه در صحنه بازگشایی شد.

وی افزود: با توجه به کمبودها و کاستی‌های اعتباری موجود در تجهیز ماشین‌آلات راهداری و با استفاده از ظرفیت‌های موجود در این مناطق راه‌های اصلی و روستایی بازگشایی شد.

بوداغی گفت: بالغ بر ۱۸۰ تن نمک‌پاشی در منطقه چرمشهر، ورامین، آب باریک، جوادآباد طی ۴۸ ساعت گذشته انجام شد و برف‌روبی بیش از ۸۰ کیلومتر از راه‌های اصلی و فرعی روستایی با کمک فرمانداری، بخشداری و دهیاری‌ها انجام گردیده است همچنین با هماهنگی شرکت نفتی فرآورده‌های ورامین ۳۰۰۰ لیتر بنزین در قالب پمپ‌بنزین سیار در محدوده سه‌راهی چرمشهر –حسن‌آباد برای بازگشایی راه مستقر شد.

 رئیس راهداری ورامین گفت: محور ورامین - حسن‌آباد به طول ۴۰ کیلومتر با همکاری دیگر دستگاه‌های اجرایی شهرستان و با یخ‌زدایی و شن‌پاشی بازگشایی شد.

در پایان بوداغی تأکید کرد: با وجود باز بودن راه‌های اصلی، تردد خودروها باید با زنجیر چرخ صورت گیرد تا از بروز حادثه جلوگیری شود.

نظر شما