شناسهٔ خبر: 49056 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در ایام دهه فجر انجام می‌شود:

۱۵ درصد تخفیف در ارائه خدمات کارت هوشمند رانندگان خراسان شمالی

علی اصغر بدیعی مقدم مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: ارائه خدمات کارت هوشمند رانندگان ناوگان عمومی برون‌شهری طی ایام دهه فجر امسال با ۱۵ درصد تخفیف انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خراسان شمالی، علی‌اصغر بدیعی مقدم اظهار کرد: به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، خدمات مربوط به کارت هوشمند انجمن صنفی رانندگان و دفاتر پیش‌خوان دولت همچون خدمات تمدید و صدور کارت هوشمند با ۱۵ درصد تخفیف ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌های متنوعی برای بزرگداشت دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در این اداره کل تدارک دیده شده است، گفت: همزمان با ساعت ورود امام خمینی (ره) به کشور، بوق ناوگان عمومی برون‌شهری در ساعت ۹:۳۰ صبح روز ۱۲ بهمن ماه طنین‌انداز می‌شود. بدیعی مقدم افزود: حضور کارکنان در مراسم غبارروبی و گلباران مزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا، شرکت در راهپیمایی پرشور ۲۲ بهمن از دیگر برنامه‌هاست.

وی توزیع پوستر در میان شرکت‌های حمل‌ونقل مسافری برای نصب در اتوبوس‌ها، پخش سرودهای انقلابی در اداره کل، نصب پلاکارد و آذین‌بندی محوطه را از برنامه‌های این دهه عنوان کرد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی افزود: برگزاری مسابقه ورزشی و مسابقه فرهنگی با موضوع نماز در بین همکاران و شرکت کارکنان در نماز باشکوه جمعه از دیگر برنامه‌هایی است که برای بزرگداشت دهه مبارک فجر اجرا می‌شود.

بدیعی مقدم در پایان گفت: شرکت‌های حمل‌ونقل کالا و مسافر، مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی، مراکز طب کار و مرکز مجاز معاینه فنی نیز نسبت به آذین‌بندی مکان‌ها اقدام می‌کنند.

نظر شما