شناسهٔ خبر: 49141 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با دهه فجر صورت می‌گیرد:

بهره‌برداری از ۴ پروژه آسفالت راه‌ روستایی در شهرستان عباس‌آباد

آسفالت همزمان با گرامیداشت دهه فجر ۴ پروژه آسفالت راه‌ روستایی در شهرستان عباس‌آباد استان مازندران به طول ۶.۹۵ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران، حمیدرضا مقتدر رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان عباس‌آباد عنوان کرد: مؤثرترین شرایط برای حمل‌ونقل، داشتن یک رویه سالم راه همراه با نصب علائم ایمنی لازم بوده تا بتوان با خیالی آسوده تردد کرد و از جمله اهدافی که این اداره کل برای دستیابی به آن تلاش می‌کند مطالعه و فراهم نمودن طرح‌های لازم برای انجام و اجرای رویه‌های آسفالتی مناسب و اقتصادی بودن آن است.

مقتدر اظهار کرد: از این رو به منظور تسهیل در امر تردد و افزایش ایمنی محورها اجرای عملیات روکش آسفالت در سطح محور روستایی این شهرستان به اجرا در آمده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان عباس‌آباد از اجرای عملیات آسفالت شهرک صنعتی سلمانشهر به طول ۴ کیلومتر، آسفالت تیلور سرشرقی به طول ۰.۸۵ کیلومتر، آسفالت کلاکرده به طول ۰.۸ کیلومتر، آسفالت کاظم کلاً به طول ۱.۳ کیلومتر این شهرستان خبر داد و گفت: پروژه‌های مذکور نیز از پروژه‌های افتتاحی این اداره بوده که در این ایام با حضور مسؤولین شهرستانی به بهره‌برداری خواهد رسید.

ضمناً تعریض محور اوجاکسر به رز کنار به طول ۴ کیلومتر، تعریض محور بهنمیر – کیاکلا به طول ۱.۲ کیلومتر، بازسازی و مرمت پل روستای هرد آبرود، آسفالت مشارکتی هردآبرود، بازسازی و مرمت پل روستای پرجور، آسفالت مشارکتی  کلاکرده، آسفالت مشارکتی شهرک صنعتی، بهسازی و جداسازی پل کاظم رود از دیگر پروژه‌های افتتاحی این اداره در دهه فجر است.  

نظر شما