شناسهٔ خبر: 49150 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با آغاز دهه فجر صورت گرفت:

آغاز عملیات اجرایی ۷ کیلومتر بهسازی جاده فیروزآباد به قیر و کارزین

فیروز تکاور مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت: ۷ کیلومتر از جاده فیروزآباد به قیر و کارزین با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال همزمان با آغاز دهه پرفروغ فجر به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان فارس، همزمان با آغاز دهه فجر مراسم افتتاح آغاز عملیات پروژه‌های راه و شهرسازی در شهرستان فیروزآباد که با حضور سردار کرم پور نماینده مردم شهرستان‌های فیروزآباد-فراشبند-قیر و کارزین در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولین استانی و محلی انجام شد، فیروز تکاور مدیرکل راه و شهرسازی افزود: خداوند بزرگ را شاکریم که کشور ما با وجود همه گرفتاری‌ها در جهت توسعه عمران و آبادی گام‌های بلندی برداشته است.

وی اضافه کرد: در حوزه راه و شهرسازی در استان فارس نیز با اعتباری بیش از ۱۳۰۰ میلیارد ریال پروژه‌های متعددی در حوزه راه آماده افتتاح داریم که در این هفته به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس از افتتاح ۱۷ کیلومتر بزرگراه، ۱۵۴ کیلومتر احداث راه روستایی در این هفته خبر داد.

وی تصریح کرد: امروز در شهرستان فیروزآباد شاهد آغاز عملیات بهسازی ۷ کیلومتر جاده فیروزآباد به قیر و کارزین هستیم که مشخصات فنی آن شامل: عرض محور ۲۰ متر، خاک‌برداری ۱۰۰ هزار مترمکعب، خاک‌ریزی ۲۵۰ هزار مترمکعب، تعریض ۲۳ دستگاه پل هر طرف ۶ متر، زیراساس ۱۴۲۰۰ مترمکعب، اساس ۱۳۲۰۰ مترمکعب، آسفالت ۲۵۰۰۰ تن است.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس افزود: مشاور این پروژه شرکت مهندسین مشاور پارس چگالش، پیمانکار شرکت بویر عدالت دنا و کنترل کیفی پروژه اداره کل آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان فارس است.

نظر شما