شناسهٔ خبر: 49170 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به مناسبت دهه فجر در لرستان انجام گرفت:

بهره‌برداری از روکش آسفالت محور چغابل - بازوند/ افتتاح دو پروژه عمرانی راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای دلفان

افتتاح به مناسبت دهه فجر پروژه روکش آسفالت محور چغابل-بازوند شهرستان رومشکان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت، این در حالیست که به گفته سرپرست راهداری دلفان، ساختمان استراحتگاه و نگهبانی اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای دلفان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان لرستان، در مراسم افتتاح این پروژه که با حضور علی هادی چگنی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان لرستان برگزار شد، عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان با تبریک دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی گفت: پروژه روکش آسفالت محور چغابل- بازوند به طول ۳.۵ کیلومتر با اعتبار ۷۰۰ میلیون تومان اجرا و به بهره‌برداری رسیده است.

وی افزود: با بهره‌برداری از این پروژه بخشی از مشکلات تردد در این منطقه مرتفع شد.

در مراسم افتتاح این پروژه، نورالدین درمنان فرماندار، حجت‌الاسلام فاطمی امام‌جمعه و تعدادی از مدیران محلی شهرستان رومشکان نیز حضور داشتند.

همچنین محسن لطیفی‌نیا سرپرست راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای دلفان در مراسم افتتاح این پروژه گفت: با توجه به نیاز ضروری این اداره جهت اسکان راهداران و مسافران در مواقع ضروری، پروژه ساخت استراحتگاه راهدارخانه مرکزی در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: این پروژه در زمینی به مساحت ۱۱۰ مترمربع با سازه فولادی اجرا و سالن پذیرایی، دو اتاق‌خواب، آشپزخانه و سایر فضاهای خدماتی در آن جانمایی و احداث شده است.

لطیفی‌نیا گفت: درمجموع ۳.۱ میلیارد ریال اعتبار برای ساخت این ساختمان اختصاص یافته است.

سرپرست راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای دلفان با بیان اینکه ساختمان نگهبانی نیز در مساحت ۶۲ مترمربع با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال احداث شده است، گفت: این ساختمان شامل سالن، اتاق‌خواب، آبدارخانه و سایر فضاهای خدماتی است.

در ادامه این مراسم جعفر طولابی فرماندار و حجت‌الاسلام جمیاری امام‌جمعه دلفان هم ضمن تبریک دهه فجر از زحمات پرسنل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای به ویژه در جریان برف‌روبی اخیر قدردانی کردند.

نظر شما