شناسهٔ خبر: 49209 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در دهه فجر انجام می‌شود:

افتتاح ۴۰ پروژه راه و شهرسازی در خوزستان

عباس پورسلان مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: ۴۰ پروژه راه و شهرسازی در حوزه‌های راه روستایی، راه اصلی، درمانی و مسکن مهر در ایام دهه فجر در خوزستان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان، عباس پورسلان در این خصوص اظهار کرد: این پروژه‌ها که با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال در استان اجرا شده‌اند شامل چهار هزار و ۲۳۹ واحد مسکن مهر، ۱۴ کیلومتر راه اصلی و ۱۴۶ کیلومتر راه روستایی در سطح استان هستند.

پورسلان ادامه داد: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها برای یک هزار و ۱۴۷ نفر اشتغال ایجاد می‌شود.

وی به پروژه‌های درمانی قابل‌افتتاح در دهه فجر اشاره کرد و گفت: افتتاح ساختمان بیمارستان سوانح سوختگی اهواز یکی از پروژه‌های مهم استان به شمار می‌رود که از سال ۱۳۸۲ عملیات اجرایی آن آغاز شده است که بهره‌برداری از این پروژه بیمارستانی علاوه بر اشتغال‌زایی مستقیم برای بیش از ۴۰۰ نفر تغییر چشمگیری در فضای درمانی مصدومان این سوانح ایجاد می‌کند.

وی افزود: همچنین بهره‌برداری از اداره استاندارد شهرستان خرمشهر از دیگر پروژه‌های دهه فجر است که این پروژه نیز برای ۲۵ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد می‌کند.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان افتتاح ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان در اهواز را یکی دیگر از این پروژه‌های قابل‌افتتاح در این مناسبت برشمرد و گفت: این پروژه نیز برای ۷۰ نفر اشتغال‌زایی ایجاد می‌کند.

نظر شما