شناسهٔ خبر: 49221 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

شرفبافی خبر داد:

ورود ۱۴ فروند هواپیمای جدید در سال ۹۷‌/ پرواز هواپیماهای ATR تحت مدیریت ایران‌ایر رجینال

فرزانه شرفبافی مدیرعامل ایران‌ایر درباره جزئیات ایجاد ایران‌ایر رجینال گفت: شرکتی که ذیل هما تشکیل می‌شود به اسم ایران‌ایر رجینال، در شرف انجام است البته این «شرکت» نیست اما بخشی به عنوان ایران‌ایر رجینال تعریف و طراحی شده است و در حال حاضر هواپیماهای ATR در مدیریت آن به پرواز درمی‌آیند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی فرزانه شرفبافی مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت:  تا پایان امسال هواپیمای جدیدی وارد ناوگان هما نخواهد شد اما در حال مذاکره هستیم تا تعداد ناوگان جدید را افزایش دهیم ولی حداقل ۱۴ فروند در سال ۹۷ وارد ناوگان ایران ایر خواهد شد.

وی در باره فروش بلیت های نوروز ۹۷ نیز گفت: برای انجام سفرهای نوروز ۹۷ برنامه ریزی مناسبی انجام شده تا پروازهای هوایی ما از ۲۰ اسفند ماه آغاز شود و کشش بازار و میزان عرضه و تقاضا تعیین کننده قیمت بلیت ها خواهد بود.

مدیرعامل ایران‌ایر همچنین درباره جزئیات ایجاد ایران‌ایر رجینال در بطن ایران‌ایر‌ بیان کرد: شرکتی که ذیل هما تشکیل می‌شود به اسم ایران‌ایر رجینال، در شرف انجام است البته این «شرکت» نیست اما بخشی به عنوان ایران‌ایر رجینال تعریف و طراحی شده است و در حال حاضر هواپیماهای ATR در مدیریت ایران‌ایر رجینال به پرواز در می‌آیند و این بخش هنوز اساسنامه مستقل ندارد بلکه یک SBU (استراتژیک بیزینس یونیتد) در دل هما است.

شرفبافی در پایان خاطرنشان کرد: بانک صنعت و معدن تأمین مالی همه هواپیماهای جدید هما را انجام می‌دهد؛ البته قرار است هما از طرق مختلف تأمین مالی داشته باشد و بخشی که بحث سینرژی یا فعال کردن اولیه قراردادها بوده است با بانک صنعت و معدن بوده است،بقیه قراردادها هم با طرق مختلف تأمین می‌شود./

نظر شما