شناسهٔ خبر: 49242 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر مسکن و ساختمان راه و شهرسازی مازندران خبر داد:

افتتاح بیش از ۷۳۲ واحد مسکن مهر مازندران در دهه فجر امسال

مسکن مهر مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران از افتتاح بیش از ۷۳۲ واحد مسکن مهر استان در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر جمعیت در دهه فجر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران، مهران مهردادی ضمن اعلام این خبر افزود: در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر جمعیت، برای ۵۸ هزار و ۲۱۵ واحد مسکن مهر در استان پروانه ساخت صادر شده است.

وی ادامه داد: تاکنون ۵۰ هزار و ۹۲۳ واحد مسکن تحویل متقاضی شد و بیش از ۷۳۲ واحد نیز آماده افتتاح است که دهه مبارک فجر تحویل متقاضیان خواهد شد.

مهردادی یادآور شد: پی‌سازی ۵۸ هزار و ۲۱۵ واحد، اتمام اسکلت ۵۷ هزار و ۵۸۳ واحد، اتمام سقف ۵۷ هزار و ۵۳۹ واحد، اتمام سفت‌کاری ۵۶ هزار و ۶۴۰ واحد و اتمام نازک‌کاری ۵۲ هزار و ۸۱۶ واحد در
شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر جمعیت نیز انجام شده است.

مدیر مسکن و ساختمان راه و شهرسازی مازندران با بیان اینکه برای ۸۵ هزار و ۲۱۵ واحد سهمیه بانکی در نظر گرفته شد گفت: تاکنون برای ۵۸ هزار و ۲۱۵ واحد تسهیلات ساخت پرداخت شده است.

وی جمع تسهیلات پرداخت شده تسهیلات بانکی را ۱۲/۱۹۲/۴۱۲ میلیون ریال اعلام کرد.

گفتنی است علاوه بر بهره‌برداری از ۷۳۲ واحد مسکن مهر در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر ۹۸ واحد در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت و ۱۹۳ واحد در بافت فرسوده نیز همزمان بهره‌برداری و در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.

نظر شما