شناسهٔ خبر: 49295 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در دهه فجر انجام شد:

افتتاح پروژه‌های بهسازی و احداث آسفالت راه روستایی در استان اردبیل

افتتاح پروژه بهسازی و احداث آسفالت راه روستایی چونگونش با اعتبار هزینه شده بالغ بر ۶۵۰۰ میلیون ریال و بهسازی و احداث آسفالت راه‌های روستایی سیفی لو و قانلی بلاغ در استان اردبیل مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل، همزمان با دهه فجر این پروژه با حجم کل خاک‌برداری ۱۰۰۰ مترمکعب و حجم کل خاک‌ریزی ۵۰۰۰ مترمکعب و با ۲۰۰۰ تن حجم آسفالت افتتاح شد.

شایان ذکر است هدف از اجرای پروژه برقراری ارتباط مناسب و تأمین دسترسی مطلوب اهالی روستا است که به دلیل کاهش طول زمان سفر و افزایش قدرت تولید، موجبات توزیع بیشتر سرمایه‌های بخش کشاورزی و صنعتی را فراهم آورده و سرعت و ایمنی حمل‌ونقل کالا و مسافر را افزایش و باعث رشد اقتصادی و اجتماعی و علمی منطقه می‌گردد.

همچنین پروژه بهسازی و احداث آسفالت راه‌های روستایی سیفی لو و قانلی بلاغ شهرستان مشگین شهر در مجموع با ۶۳۰۳ تن حجم آسفالت و با حجم زیراساس ۹۸۲۸ مترمکعب، با اعتبار هزینه شده بالغ بر ۱۵۶۰۰ میلیون ریال به طول ۷.۸ کیلومتر مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

این پروژه‌ها باعث بهبود و تسهیل رفت و آمد روستائیان و حمل‌ونقل محصولات کشاورزی شده و در رونق اقتصادی روستاهای مذکور و همجوار تاثیرگذار است.

نظر شما