شناسهٔ خبر: 49303 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور استاندار و فرماندار انجام گرفت:

بهره‌برداری از پل و آسفالت راه روستایی برد در شهرستان ساری

افتتاح همزمان با گرامیداشت دهه فجر پل و آسفالت راه روستایی برد در شهرستان ساری منطقه چهاردانگه با حضور استاندار، فرمانده سپاه کربلای استان، فرماندار و سایر مسئولین استانی و شهرستانی با صرف اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران، سهراب طور معاون راه روستایی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران عنوان کرد: مؤثرترین شرایط برای حمل‌ونقل، داشتن یک رویه سالم راه همراه با نصب علائم ایمنی لازم بوده تا بتوان با خیالی آسوده تردد کرد و از جمله اهدافی که این اداره کل برای دستیابی به آن تلاش می‌کند مطالعه و فراهم نمودن طرح‌های لازم برای انجام و اجرای رویه‌های آسفالتی مناسب و اقتصادی بودن آن است.

طور اظهار داشت: از این رو به منظور تسهیل در امر تردد و افزایش ایمنی محورها اجرای عملیات بهسازی و  آسفالت راه روستایی برد به طول ۷ کیلومتر و احداث یک دستگاه پل با دهانه ۱۲ متر در این شهرستان به اجرا در آمده است.

معاون راه روستایی اداره کل راه و شهرسازی استان یادآور شد: آسفالت راه روستایی برد به طول ۷ کیلومتر با صرف اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد ریال بوده که ۳ کیلومتر انتهایی مسیر از محل مشارکت‌های مردمی به انجام رسیده است.

وی افزود: پل راه روستایی برد نیز با دهانه ۱۲ متر با صرف اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد ریال بوده که مبلغ یک میلیارد ریال آن از اعتبار بنیاد برکت و ۵ میلیارد ریال آن از منابع دولتی هزینه شده است.

گفتنی است در دهه فجر امسال در حوزه راه روستایی حدود ۱۷۰ کیلومتر آسفالت راه روستایی با صرف اعتباری معادل ۲۵۷ میلیارد ریال در شهرهای مختلف استان بهره‌برداری و مورد استفاده کاربران قرار خواهد گرفت.

نظر شما