شناسهٔ خبر: 49333 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

پرواز‌های فرودگاه مهرآباد ۲۲ بهمن انجام می‌شود

فرودگاه مهرآباد نماینده فرودگاه مهرآباد اعلام کرد پرواز‌های این فرودگاه در روز راهپیمایی ۲۲ بهمن کنسل نمی‌شود و انجام خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و هشرسازی، ایمان‌پور، نماینده فرودگاه مهرآباد در کمیته انضباطی ترافیکی راهپیمایی ۲۲ بهمن که پیش از ظهر سه‌شنبه ۱۷ بهمن در مقر پلیس راهور تهران برگزار شد، گفت: در روز راهپیمایی ۲۲ بهمن تمامی پرواز‌ها در فرودگاه مهرآباد بدون مشکل خاصی انجام می‌شود و این پرواز‌ها کنسل نخواهند شد.

به گزارش ایسنا، ایمان‌پور با بیان این‌که پیشنهاد می‌کنیم مسافران در این روز با خودرو شخصی به فرودگاه نیایند، اظهار کرد: یکی از مشکلاتی که مسافران با آن روبه‌رو هستند، رسیدن با تاخیر به دلیل انسداد برخی از مسیرهاست که در همین راستا ما توصیه کردیم کانتر‌ها را با تاخیر ببندند. همانطور که می‌دانید کانتر‌ها دو ساعت قبل از پرواز باز و حدود نیم ساعت قبل از پرواز بسته می‌شوند. ما توصیه کردیم این زمان کمی تغییر کند تا افرادی که ممکن است با تاخیر به محل برسند از پرواز جا نمانند، اما مسافران نیز باید زودتر از منزل خارج شوند و خود را به فرودگاه برسانند.

وی با بیان این‌که از تاکسیرانی نیز خواسته‌ایم سرویس‌های خود را ساماندهی کند تا مسافران دچار مشکل نشوند، گفت: فرودگاه مهرآباد روزانه حدود ۴۰۰ پرواز دارد و ما امیدواریم با تمهیدات پیش‌بینی‌شده این پرواز‌ها به‌خوبی انجام شود.

نظر شما