شناسهٔ خبر: 49369 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با ششمین روز از دهه فجر صورت گرفت:

افتتاح پروژه لکه‌گیری و روکش آسفالت محور کمیجان – قهاوند

افتتاح همزمان با ششمین روز از دهه فجر و با حضور استاندار مرکزی و جمعی از مدیران استانی پروژه لکه‌گیری و روکش آسفالت محور کمیجان – قهاوند افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان مرکزی، مدیرکل راهداری استان مرکزی با بیان اینکه ۲۰ کیلومتر از این محور در حوزه استحفاظی استان مرکزی است، افزود: این پروژه از محل اعتبار ملی سال ۹۴ و با رقم پنج میلیارد و ۴۷۴ میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

علی زندی فر با بیان اینکه در حال حاضر پنج کیلومتر این محور اجرای ماسه آسفالت و روکش توپکا شده است، تصریح کرد: این ماسه و آسفالت و روکش سازی‌ها طی مدت شش ماه و از ابتدای امسال انجام شده است و در صورت ابلاغ اعتبار نسبت به اجرای ماسه آسفالت و روکش آسفالت کل محور اقدام می‌شود.

وی با بیان اینکه این محور مواصلاتی با استان همدان است و از ترافیک عبوری بالایی برخوردار است، ادامه داد: با روکش آسفالت پنج کیلومتر از محور کمیجان- قهاوند هشت روستا با یک هزار و ۱۶۸ خانوار از مزایای این طرح بهره‌مند می‌شوند و دسترسی با جاده برای آن‌ها هموار می‌شود.

گفتنی است محور کمیجان _ قهاوند با اجرای یک لایه ماسه آسفالت و یک لایه روکش توپکا به عرض شش متر و نیم و حجم پنج هزار و ۱۸۱ تن آسفالت به بهره‌برداری رسید.

نظر شما