شناسهٔ خبر: 49410 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در خراسان شمالی انجام شد:

برگزاری دوره آموزشی استفاده از روانکارهای ناوگان راهداری در خراسان شمالی

نشست معاون راهداری اداره کل راهداری خراسان شمالی گفت: مدیران و مسئولان ماشین‌آلات راهداری ادارات شهرستانی راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان در یک دوره آموزشی با ضوابط و شرایط استفاده با روانکارهای ناوگان سنگین راهداری آشنا شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خراسان شمالی، محمد مشتری معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: مدیران و مسئولان ماشین‌آلات راهداری ادارات شهرستانی راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان در یک دوره آموزشی، با ضوابط و شرایط استفاده با روانکارهای ناوگان سنگین راهداری آشنا شدند.

مشتری اظهار کرد: شرکت‌کنندگان در این دوره آموزشی یک‌روزه، شرایط انتخاب، نگهداری و استفاده از ضد یخ، گریس، ضد یخ گازوئیل، روانکارهای موتور دنده و هیدرولیک را فرا گرفتند.

وی افزود: در این دوره آموزشی، ۳۳ نفر از کارشناسان ماشین‌آلات، کارشناسان انبارداری و کارشناسان تجهیزات و لوازم (کارپردازان) شرکت کردند.

وی اظهار کرد: انتخاب روانکارها، روغن‌ها و سیال‌ها نقش زیادی در عملکرد و بهره‌وری ماشین‌آلات دارد و آشنایی با نقش آنان می‌تواند عمر مفید ناوگان را افزایش داده و راندمان را افزایش دهد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاه ای خراسان شمالی افزود: این دوره آموزشی با حضور آقای صابر، نماینده شرکت نفت بهران در محل سالن اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای برگزار شد.

نظر شما