شناسهٔ خبر: 49440 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به منظور تبعیت از دستورالعمل ابلاغی وزارت راه و شهرسازی صورت گرفت؛

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌شمالی، پروانه مهندسی خود را به نظام مهندسی بازگرداند

علیرضا مصطفی زاده بورا مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌شمالی، اصل پروانه اشتغال به کار مهندسی خود را به سازمان تحویل داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مصطفی‌زاده بورا مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌شمالی به دنبال ابلاغیه وزیر راه و شهرسازی مبنی بر دستورالعمل اجرایی منع پذیرش یا قبول منافع متعارض در نامه‌ای به مهندس قربانخانی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران، پروانه اشتغال به کار مهندسی خود را به آن سازمان، بازگرداند.

متن نامه فوق بدین شرح است: به استحضار می‌رساند اینجانب علیرضا مصطفی زاده بورا، دارای پروانه اشتغال به کار مهندسی به شماره ۰۰۵۸۲- ۳۰۰-۱۲-۰ در رشته عمران با پایه یک محاسبه و طراحی و نظارت (با ظرفیت ارشد)، به سبب اشتغال در وزارت راه و شهرسازی و به تبعین از دستورالعمل مقام عالی وزارت، به پیوست پروانه اشتغالم را تا زمان بازنشستگی تحویل آن سازمان می نمایم. شایان ذکر است اینجانب قبلا با اعتقاد راسخ به مبانی مطروحه توسط مقام‌عالی وزارت در پنج سال گذشته از قبول کار امتناع کرده و هیچ فعالیتی نداشتم.

گفتنی است، پیش از این نیز در مجموعه وزارت راه و شهرسازی، به دنبال ابلاغیه دستورالعمل اجرایی منع پذیرش یا قبول منافع متعارض، مقامات وزارت راه و شهرسازی همچون عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی، حامد مظاهریان معاون مسکن و ساختمان، محمدسعید ایزدی معاون معماری و شهرسازی، منوچهر شیبانی‌اصل مدیرکل دفتر توسعه مهندسی، پروانه مهندسی خود را به سازمان نظام مهندسی ساختمان بازگرداندند تا به امانت نزد آن سازمان بماند و پس از خاتمه شمول دستورالعمل مذکور، عودت شود. حبیب الله بیطرف معاون وزیر نفت نیز در نامه ای ضمن تاکید بر رعایت تعارض منافع در سازمان نظام مهندسی ساختمان اعلام کرد که تاکنون از پروانه اشتغال به مهندسی استفاده نکرده است.

همچنین اخوان عبداللهیان مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی نیز پیش از این، پروانه خود را به سازمان نظام مهندسی خراسان رضوی عودت داد.

دستورالعمل اجرایی منع پذیرش و یا قبول منافع متعارض در ارایه خدمات مهندسی ساختمان

نظر شما