شناسهٔ خبر: 49920 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

وفایی مقدم خبر داد:

۹ بالگرد و یک هواپیمای شکاری در جست وجوی هواپیمای «ای تی آر»

جستجو مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: ۹ فروند بالگرد از استان‌های بوشهر، اصفهان، فارس و کهگیلویه وبویراحمد و یک فروند هواپیمای شکاری ارتش در عملیات هوایی امروز (سه شنبه) برای جست وجوی هواپیمای «ای تی آر» و تصویربرداری به کار گرفته شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سید علی وفایی مقدم اظهار کرد: نیروهای یگان کوهنوردی استان‌های فارس، خوزستان، کهگیلویه وبویراحمد، مرکزی و نیروهای زبده هلال احمر از استان‌های مختلف در عملیات جست و جوی امروز حضور دارند.

وفایی مقدم تصریح کرد: اطلاعات ماهواره‌ای از کشورهای مختلف به ارتش جمهوری اسلامی ایران و به مدیریت بحران ارسال شده است.

وی بیان کرد: کاهش وزش باد و بهبود وضعیت جوی، شرایط جست و جو را بهتر کرده است.

وفایی مقدم به ایرنا گفت: تجربه‌ها نشان داده که عملیات جست وجو در چنین حوادثی طولانی است اما تلاش می‌شود تجسس در کمترین زمان ممکن انجام شود.

وی تصریح کرد: رئیس سازمان مدیریت بحران کشور بامداد امروز وارد استان اصفهان شده و برای برگزاری نشست مدیریت بحران عصر امروز به کهگیلویه و بویراحمد سفر خواهد کرد.

پرواز شماره ۳۷۰۴ هواپیمایی آسمان با ۶۰ مسافر و ۶ خدمه پروازی ساعت ۸ صبح یکشنبه تهران را به مقصد یاسوج ترک ولی در نزدیکی سمیرم اصفهان سقوط کرد.

این هواپیما از نوع ای تی آر ۷۲ پس از ۵۵ دقیقه از صفحه رادار مرکز کنترل خارج شد و بر اساس اعلام اورژانس ، در منطقه کوهستانی پادنای سمیرم سقوط کرد.

جست‌وجو برای یافتن لاشه هواپیما و جانباختگان احتمالی این سانحه همچنان ادامه دارد.
 

 

نظر شما