شناسهٔ خبر: 49947 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور ویدیو کنفرانسی کشاورزیان صورت گرفت:

بهره‌برداری از پاسگاه‌های پیش‌ساخته پلیس‌راه تربت‌حیدریه و بجستان

پاسگاه پلیس با حضور ویدیو کنفرانسی معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، رئیس پلیس راهور ناجا و دیگر مسئولین راهور و با مشارکت ۱۶ اداره کل راهداری و حمل و جاده‌ای استانی و مسئولین و مقامات استانی، ۲۵ پاسگاه پلیس‌راه در محورهای مواصلاتی کشور به طور همزمان از طریق ویدئوکنفرانس افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خراسان رضوی، ابراهیم نصری در آیین افتتاحیه این دو پاسگاه پلیس‌راه که در پاسگاه پلیس‌راه محور تربت‌حیدریه _مشهد برگزار شد، گفت: برای ساخت این دو ساختمان پلیس‌راه، در مجموع ۴۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و زیربنای هر ساختمان ۵۷۳ مترمربع است.

ابراهیم نصری با بیان اینکه امروز به طور همزمان در ۱۶ استان کشور ۲۵ پاسگاه توسط سازمان راهداری حمل‌ونقل جاده‌ای کشور افتتاح شد، افزود: سهم استان خراسان رضوی دو پاسگاه است.

وی همچنین اظهار کرد: با توجه به نقش مهم پاسگاه‌های پلیس‌راه در ایمن‌سازی محورهای مواصلاتی و لزوم تقویت و ارتقای زیرساخت‌ها، احداث این ساختمان‌ها در دستور کار اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان قرار دارد و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، سه باب ساختمان پلیس‌راه دیگر در استان خواهیم‌ ساخت.

در این آیین سردار کریمی فرمانده انتظامی استان، محمدصادق براتی سرپرست حوزه اداری، مالی، فن‌آوری، اطلاعات و برنامه‌ریزی معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری خراسان رضوی، سرهنگ امیدوار فرمانده پلیس‌راه استان و همچنین معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت‌حیدریه و دیگر مسؤولین محلی شهرستان، حضور داشتند.

نظر شما