شناسهٔ خبر: 49953 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان خبر داد:

مختومه شدن بیش از ۱۱۰ پرونده حقوقی راه و شهرسازی استان کرمان تا پایان بهمن ۹۶

محمدمهدی بلوردی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان گفت: بیش از ۱۱۰ پرونده حقوقی راه و شهرسازی استان کرمان از ابتدای امسال تا پایان بهمن ماه مختومه شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی استان کرمان، محمدمهدی بلوردی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان با بیان این که بیشترین پرونده حقوقی در جریان با ۳۴۰ پرونده مربوط به شهرستان کرمان است، اظهار کرد: هم‌چنین آمار بیشترین پرونده جاری نیز با ۲۵۰ پرونده مربوط به شهرستان‌های سیرجان و رفسنجان است.

وی درباره پرونده‌های حقوقی مختومه دیگر شهرستان‌ها نیز اظهار کرد: هم‌چنین در شهرستان‌های کرمان. با ۳۴، سیرجان با ۱۶، رفسنجان با ۱۵، بافت با ۱۱، بم با ۱۰، فهرج با ۷، زرند با ۳، انار با ۳ و شهربابک نیز با ۴ پرونده مختومه شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان درباره پرونده‌های حقوقی در جریان این اداره کل بیان کرد: در شهرستان‌های زرند با ۴۲، بافت با ۲۸، فهرج با ۲۸، انار با ۲۶، بم با ۲۲، شهربابک با ۲۰، رابر با ۱۷، راور با ۱۴، بردسیر با ۱۳، ریگان با ۴ و کوهبنان با ۲ پرونده در جریان است.

وی یادآور شد: در حال حاضر ۵۱۰ پرونده با موضوع رفع تصرف اراضی ملی در جریان است.

وی همچنین به اجرای ۲۵ رأی رفع تصرف اراضی ملی طی ۶ ماهه اول امسال اشاره کرد و گفت: با اجرای این آراء ۶۷۶۴۱۷ مترمربع از اراضی ملی رفع تصرف شده است.

وی یادآور شد: آشنایی مردم با مسائل حقوقی و افزایش نظارت‌های راه و شهرسازی بر اراضی ملی و املاک دولتی از عوامل کاهش پرونده‌های حقوقی و مختومه شدن این پرونده‌ها بوده است.

نظر شما