شناسهٔ خبر: 50092 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

مرادی مطرح کرد؛

عملکرد سازمان بنادر در حوزه دریا و بندر قابل تقدیر است/ مدیریت ٨٥ میلیون نفر براساس اقتصاد برپایه دریا دشوار نیست

احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس در مجلس شوراى اسلامى، فعالیت‌های سازمان بنادر و دریانوردى را در حوزه دریایى و بندرى با مدیریت محمد راستاد را قابل تقدیر دانست و گفت: باید با تقویت همکاری‌ها بتوانیم گام‌های بلندتری را در حوزه دریایی برداریم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از پایگاه اطلاع رسانى سازمان بنادر و دریانوردى، احمد مرادى با تاکید بر سرمایه عظیم کشور در بخش‌های مختلف به ویژه در حوزه دریایی، اظهار کرد: می‌توانیم ادعا کنیم در حوزه دریا در دنیا منحصر به فرد هستیم.
 
وی ادامه داد: باید از همه فرصت هاى موجود خود در حوزه دریایی بهره‌مند شویم تا بتوانیم فاصله خود را با کشورهاى دنیا بسنجیم و میزان موفقیت خود را حساب کنیم.
 
این عضو کمسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه با توسعه سایر کشور‌ها در حوزه دریا آشنا هستیم و باید سرعت عملکرد خود را با توجه به توانایى‌های موجود ارتقا بخشیم، بیان کرد: باید از همه ظرفیت هاى کشور به ویژه پتانسیل بخش خصوصى به نحوی مطلوب استفاده کنیم.
 
مرادی افزود: حرکتی که سازمان بنادر و دریانوردى با مدیریت محمد راستاد در حوزه دریایى و بندرى انجام داده است قابل تحسین و تقدیر است، اما همگی تاکید داریم که بتوانیم گام‌های بلندتری را در حوزه دریایی برداریم.
 
نماینده مردم بندرعباس در مجلس شوراى اسلامى با بیان اینکه دریا محور توسعه است، گفت: حتى اگر اقتصاد خود را تنها بر پایه دریا قرار دهیم مدیریت ٨٥ میلیون نفر کار دشواری نیست.
 
مرادی ادامه داد: وجود ١١٠٠ کیلومتر ساحل در طول نوار ساحلى هرمزگان و نیز تعدد بنادر در این منطقه فرصت بى نظیرى را براى کشور پدید آورده است.
 
وی با اشاره به اینکه سایر کشور‌ها ١٠ الى ١٥ هزار شغل مستقیم در این بخش ایجاد کرده اند و سطح درآمدهاى خود را افزایش داده اند، تاکید کرد: با اعتماد ١٠٠ درصدى به بخش خصوصی و حمایت از فعالان این بخش و با تکیه بر نیروى انسانى می‌توانیم در مسیر درستی گام برداریم.

نظر شما