شناسهٔ خبر: 50247 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در آذربایجان‌غربی صورت گرفت:

گسترش ارتباطات مردمی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی

ارتباط مردمي مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی به همراه مدیران با حضور در سامانه ارتباط مردم و دولت «سامد» و پاسخگویی مستقیم به درخواست‌های مردمی، شعار رعایت حقوق شهروندی را عملی کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان‌غربی، بر اساس اطلاع‌رسانی قبلی دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری آذربایجان‌غربی؛ مدیرکل همراه با مدیران اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در محل سامانه ارتباط مردم و دولت «سامد» به منظور افزایش ارتباطات مردمی و سهولت در پاسخگویی به درخواست و پیام‌های مردم حضور یافتند و به سؤالات و نظرات مردم پاسخ دادند.

در این ارتباط مستقیم، مردم درخواست‌ها و پیشنهادات خود را از طریق شماره تماس ۱۱۱ به مسئولان اداره کل راه و شهرسازی استان مطرح کردند. مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی نیز دستور لازم را جهت پیگیری ۱۲ مورد درخواست مردمی صادر کرد.

بیشتر موضوع‌های مطرح شده در حوزه‌های ساخت و توسعه راه‌های اصلی استان، اتمام پروژه‌های مسکن مهر و بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی بود.

سامانه ارتباط مردم و دولت در راستای اجرای نظامنامه مدیریت ارتباطات مردمی، تبیین اهداف دولت تدبیر و امید، تحقق حقوق شهروندی و استمرار تعامل مردم و دولت و پاسخگویی به درخواست‌ها و مشکلات مردم راه‌اندازی شده و فرصتی یکسان برای همه اقشار جامعه فراهم ساخته است. تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان با حضور در سامانه ارتباط مردم و دولت «سامد» و از طریق تلفن ۱۱۱ به صورت مستقیم پاسخگوی تماس‌های مردمی هستند.

نظر شما